Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]When the stars turn blue,i will always see you... » Take my lonly heart and break it in 1000 pieces...

[TH]When the stars turn blue,i will always see you...

12 okt 2008 - 16:52

558

0

212



Take my lonly heart and break it in 1000 pieces...

Ik verslik me deels in m'n chocolade bolletje en kuch hard.Als het over is kijk ik Bill met grote ogen aan.Ik:"Whaaaaah!Bill,Danke,danke,danke,danke!!"Ik spring rond z'n nek en geef hem een kus op z'n kaak.Nog even spring ik hyper rond totdat m'n maag luid knord.Natuurlijk schiet iedereen in de lach.Ik ga aan tafel zitten en eet nog wat.Als ik voel dat m'n maag gevuld zit stop ik.Ik help nog even mee met de afwas en ga dan naar m'n kamer.Ik neem m'n rode rokje en m'n lange T-Shirt van skelanimals.Ik ga naar de badkamer,en doe de deur open.Als ik binnenkom hoor ik iemand douchen.Ik draai me verschrikt om en zie Bill z'n haren door het douche raampje.Bill:"Zaar?Ben jij dat??"Scheisse heb ik weer!Ik:"Uuhm jaah sorry khad er niet opgelet maareuh ben je bijna klaar?"Bill:"Jah kben net uit de douche "Ik doe m'n ogen weer open en zie Bill met een handdoek rond z'n middel staan.Als hij voorbij loopt kan ik het niet laten en sla ik hem op z'n kont.Ik:"Jammi wat heb jij een kontje."Whaha dat is dus iets waar hij nooit tegen kan he Bill lacht nog even naar mijn en duwt me de badkamer in.Bill:"En hoe gaat het nu met je gevoelens voor Tom?"Ik:"Ik kan er niet aan doen ze worden telkens sterker.Ik val altijd huilend in slaap omdat ik weet dat ik en Tom nooit samen zullen zijn omdat we broer en zus zijn."Langzaam begin ik te snikken.Bill slaat een arm om me heen.Bill:"Scchhhtt,het komt wel goed.Ik denk dat je het eens tegen Tom moet vertellen."Ik knik langzaam en ontspan al wat.Bill geeft me nog en kus op m'n kaak en vertrekt uit de badkamer zodat ik me kan douchen enzo.[Tom POV.]Ik zie Bill en Zara de badkamer ingaan.ik voel een steek van jaloezie.Bin ik nu jaloers op m'n broer?!Damn ik moet toegeven ik ben verliefd op m'n zusje.Ik gaa aan de deur staan en leg m'n oor ertegen.Bill:"En hoe gaat het nu met je gevoelens voor Tom?"Heeft ze gevoelens voor mij?Zara:"Ik kan er niet aan doen ze worden telkens sterker.Ik val altijd huilend in slaap omdat ik en Tom nooit samen zullen zijn omdat we broer en zus zijn."Oh meine got het is wederzijds!Ik leg m'n oor weer terug tegen de deur.Zara huild ik hoor het!Het liefst zou ik nu naar binnen willen stormen en haar in m'n armen nemen en kusjes in der nek geven en zeggen dat het allemaal goed komt.Bill:"Scchhhtt,het komt wel goed.Ik denk dat je het eens tegen Tom moet vertellen."Ik hoor Bill rechtstaan en loop naar m'n kamer.Na een uurtje op m'n kamer gedacht te hebben(Wow Tom en denken ).Hoor ik iemand tegen m'n deur kloppen.Ik:"Deur is open!"De deur word geopend en Zara komt binnen.Zara:"Tom..ik moet je wat zeggen."Ik kijk haar even verlekkerd aan.OMG wat is ze toch mooi!Ik:"Jah hoor zeg maar."ik lach lief zodat er niet te veel spanning is.Zara:"Tom..ik hou van je,niet zomaar houden maar echte liefde."Ik zie dat ze bang is voor wat ik zal reaceren.Ik loop dichter bij haar en ik zie dat ze d'r ogen dichtknijpt.Als ik dicht genoeg ben plant ik m'n lippen op die van haar.Ze zoent gewillig mee.Na een tijdje open ik mijn mond en lik met m'n tong tegen der lippen.ze opend der mond en tongzoent mee.Als we stoppen bedenk ik me dat dit de beste zoen is die ik ooit heb gehad!!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.