Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » Narnia : Don't be afraid to say ‘I love you’. » war is coming, whatever you'll do to stop it.

Narnia : Don't be afraid to say ‘I love you’.

15 juli 2009 - 19:21

190

0

304



war is coming, whatever you'll do to stop it.

Bella pov ; niets wetend en niets vermoedend. Op weg naar Beruna met Ruby en Kevin, gaat ze terug? -hopefully-

‘Bedankt dat jullie mee wouden gaan, het was leuk zolang het duurde,’ zei ik terwijl we liepen. Opeens hield Kevin halt. En hij keek richting de rivier. ‘De.. de.. b-brug..’ en hij wees er naar. Ja, we zagen het goed. Hij was af. De brug was klaar. De Telmarijnene konden ieder moment aanvallen. ‘.. is af.’ maakte ik zijn zin verbluffend aan, starend in de blauwe stroming. We liepen stil over de brug, nog steeds verbluft. En ik had niks in de gaten wat er gebeurde op Cair Paravel. ‘Waar ga je eigenlijk heen?’ vroeg Ruby na een tijdje. We zaten op een grasveld in het bos en Kevin staarde met zijn mooie ogen in het niets. ‘Weet ik niet..’ mompelde ik. Na een paar minuten rust begonnen we weer met lopen. ‘Van het Westen naar het Oosten, is.. bijna heel Narnia oversteken,’ hijgde Ruby. Ik grinnikte en ik zag dat het bos ophield. Ik had besloten om stiekem terug te gaan naar Cair Paravel. Oorlog of niet. Die zou toch al komen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.