Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Dangerous Game » Part 1

Dangerous Game

15 aug 2009 - 17:39

357

6

313



Part 1

'Waar zijn we?' Kika's stem klinkt verbaast en bang. Haar handen trillen en ze kijkt de rest van de meiden geschrokken aan. Kol klemt haar vingers rond het stuur om recht op te blijven zitten ,wanneer ze licht in haar hoofd word en Madison veegt het bloed dat over haar gezicht loopt weg.
'Cher.. Cherry Falls' stotterd Michelle dan.
Kelsey laat een zucht ontsnappen en buigt zich over de voorstoelen.
'Wat is het hier donker' merkt ze op.
Nu pas valt het de rest op dat er in de hele straat geen enkel lichtje brand en dat het enige wat hun een beetje kijk op de situatie geeft de manenschijn is.
Kol laat haar hand naar de sleutel glijden en draait deze om.
Even slikt ze en opnieuw probeert ze de auto te starten maar er gebeurt niks.
'Damnit!' schreeuwt Madison terwijl ze haar vuisten hard tegen het dashboard slaat. Kol laat de sleutel los en haar hand glijd naar beneden.
'Gelukkig is er niemand gewond' probeert Michelle de rest wat op te vrolijken.
Michelle is altijd al de positieve van het stel geweest.
Madison laat zich naar achteren vallen en zet haar handen in haar haar.
'We kunnen het beste een slaapplek vinden ,en dan kijken we morgen wel of we de auto kunnen maken' stelt Rianne voor.
Kol knikt en haalt de sleutel uit het sleutelgat.
Kika opent de deur en stapt uit. Even wankelt ze op haar voeten en probeert ze haar evenwicht te herstellen die ze verloren was door de harde klap.
Michelle heeft gelijk. Iedereen is nog heel en met het ongeluk dat ze net hadden was daar wel geluk voor nodig geweest.
Nu stapt ook de rest uit.
'We kunnen de auto het beste aan de kant duwen , zo kan er niemand meer langs' mompelt Kelsey die haar handen al tegen de achterkant van de auto heeft aangezet.
De rest reageert niet en geïrriteerd laat ze los.
Kika zucht 'Ik help wel'.
Nu loopt ook de rest naar de auto. 'Stuur jij?' vraagt Kika aan Kol.
Kol knikt en stapt het voertuig in.
De meiden duwen de auto de berm in.Zuchtend laten ze zich op de grond vallen.
'Waarom moet dit ons weer gebeuren?' jammert Madison terwijl ze zich achter over laat vallen.


Reacties:

1 2

DODOTosca
DODOTosca zei op 21 sep 2009 - 22:32:
Wow, nice. Realy nice. Echt mooi! Ik lees meestal liever verhalen uit de ik-vorm omdat ik die iets mooier vind, meer emotie zit erin. Maar dit verhaal vind ik gewoon geweldig beginnen. En ik ben benieuwd waarvoor de titel staat.
Je maakt me nieuwschierig.

Snel verder?


Kayley
Kayley zei op 17 aug 2009 - 15:33:
Dit moet ons gebeuren omdat slechte dingen altijd bij goede mensen gebeurt. ^^
En inderdaad, hij is echt goed!


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 14 aug 2009 - 23:45:
Gewéldigg


Oogje
Oogje zei op 31 juli 2009 - 22:00:
Snel Verder


KolaLollie
KolaLollie zei op 17 juli 2009 - 14:17:
het is geweldig.
echt heel erg geweldig.
echt heel heel erg geweldig.
echt echt heel heel erg geweldig.
gewoon geweldig.