Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]When the stars turn blue,i will always see you... » Take me far Away.

[TH]When the stars turn blue,i will always see you...

12 okt 2008 - 17:04

364

0

224



Take me far Away.

[Zara POV.]OMG!Is Tom ook op mij?!o_O'Ik:"Tom,betekent die kus nu dat je ook op mij bent?"Ik klink misschien niet verward maar ben het wel.Tom:"Jah Zara het betekent dat ik ook op jou ben!Al een tijdje eigenlijk."What The...o_O Tom Kaulitz,Mijn broer bloost.Ik:"Wat ben je schattig als je bloost*kus*"Bill:"WHO THE FUCK HEEFT MIJN HAARSPRAY GEBRUKT??!"Ik en Tom liggen in een deuk Bill is echt soms een dramaqueen.Ik:"SORRY BILL, MAAR MIJN HAAR MOET OOK MOOI BLIJVEN HE "Och eigenlijk wel zielig voor Bill maarjah.Ik:"Tom Schat,ik ga wat op m'n kamer.*kus*"In m'n kamer aangekomen zet ik m'n Cd van Chris Brown aan en zet het op het liedje No Air.Ik zing mee zonder te weten dat Tom&Bill in m'n deur staan te luisteren.
Tell me how I’m supposed to breathe with no air?
Can’t live, can’t breath with no air
That’s how I feel whenever ain’t there
There’s no air, no air
Got me out here in the water so deep
Tell me how you gon’ be here without me?
If you ain’t here I just can’t breathe
There’s no air, no air
No air air, No air air

Als het iedje afgelopen is hoor ik een applaus achter me.Ik kijk verschrikt op en zie m'n broers er staan.Bill:"Dat zingen heeft ze dus van mij gekregen he*grijns*"Tom:"Zara dat was geweldig!Zing nog eens een stukje mee met een CD!!"Ik luister naar Tom en leg de Cd van P diddy op en neem Last Night.

If I told you once, I told you twice
you can see it in my eyes
I'm all cried out
with nothing to say
You're everything I wanted to be
If you could only see
your heart belongs to me
I love you so much, I'm yearning for your touch
Come and set me free
forever yours I'll be
baby won't you come and take this pain away

Tom staat er maar met open mond te kijken en Bill komt naar me toe gelopen.Bill:"Jij gaat met ons een duet doen!"Ik sta er maar raar te kijken,wat zou je ook willen niet iedere dag zegt een van je broers dat je bij zijn wereldberoemde band mag zingen.Ik:"WHAAAAH DAT MEEN JE NIET WHHAAAAH COOOOOWLLLL!!"Ik spring enkele keren hoog in de lucht en loop dan naar Tom.Ik spring in z'n armen en geef hem een tongzoen.Totdat de deur open word gegooit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.