Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]When the stars turn blue,i will always see you... » When my heart stops beatin',youre soul will be cursed...

[TH]When the stars turn blue,i will always see you...

12 okt 2008 - 17:11

414

0

170



When my heart stops beatin',youre soul will be cursed...

[Zara POV.]Ik spring zo rap mogenlijk uit de armen van Tom.En wie komt er verdwaasd binnen wandelen?Natuurlijk ons moeder -_-.Mam:"Schatjes!Straks komt oma langs.Waarschijnlijk voeren we haar weer naar huis en blijven we dan bij haar slapen.Hou jullie wel en beetje rustig Bitte!"Oke komt oma weeral eens op bezoek-_-.Als Mam weer weg is kijkt Bill mij en Tom verward aan.Bill:"Waarom stonden jullie elkaar daarjuist te tongen?"I:"Bill,Ik en tom zijn verliefd op elkaar maar gij wist dat al dat ik op hem was he?Wel nu weet ik dat het wederzijds is"Ik zie Bill opgelucht kijken.Bill:"Broertje,als je ons zusje pijn doet geef ik je een hersenschudding cadeau!"Tom:"Ik ga m'n eigen zusje geen pijndoen!En ik ben nog altijd 10 min.ouder BROERTJE!"Och gaan ze daar weer over kibbelen.Ik zie dat Tom nog iets erover wil zeggen en plant m'n lippen op de zijne.En meteen is het een tongzoen.Ik hoor Bill achter me de kamer verlaten.Tom duwt me zachtjes op m'n bed.Maar ik bedenk me net dat ik hier nog niet klaar voor ben.Ik wil nog geen sex.waarom weet ik niet maar ik ben er gewoon niet klaar voor.Ik:"Tom,Ik wil nog geen sex."Tom:"Oke als jij wil wachten zal ik ook wachten.Maareuhm...Ik heb wel een probleempje."Ik zie dat hij naar z'n broek kijkt.Jah ik zie het al hij heeft een stijve.Ik:"Ik wil je wel rukken ofzo maar nog geen echte sex oke?"Ik zie dat hij een blij gezicht trekt.Eerst zet ik een CD van Sammy Deluxe op zodat onze ouders ons niet horen.Ik ga op Tom liggen en kus hem.Als snel is het een heftige tongzoen.Ik ga met m'n hand naar z'n broek die al wat minder plaats heeft nu.Om hem te plagen ga ik tergend langzaam.Tom:"Aaah Zara,mag het wat rapper Bitte*kreun*"Ooh Got ik heb nog niks gedaan en hij is al overgeil.Als zijn broek uit is volgd zijn boxer.Als die uit is geef ik kusjes op z'n lid.Hoor hem kreunen!Ben blij dat er muziek op stond.Ik sluit m'n lippen rond z'n lid en begon te zuigen.Eerst ga ik langzaam op en neer maar steeds sneller.Na een tijdje komt Tom in m'n mond klaar.

Ik slik het witte goedje door en slecht smaakt het niet.Ik zie dat het al 23.56 is.Ik zet de muziek uit en neem m'n pyjama(zie foto!).Ik doe hem aan en ga naast Tom liggen.Tom:"Dat ws geweldig!"Hij geeft me een kus op m'n kruin en ik leg m'n hoofd op z'n borstkast en val in slaap.Dit is waar ik al zo lang naar had gehoopt.En nu?Nu heb ik het...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.