Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]When the stars turn blue,i will always see you... » Why did' you leaved me,you know that my life is nothin' without you!

[TH]When the stars turn blue,i will always see you...

12 okt 2008 - 17:25

550

0

191



Why did' you leaved me,you know that my life is nothin' without you!

Ik:"Yo Bro's ik ga naar Amaia gaan he!Ze had gevraagt om te komen vandaag!Ze heeft problemen thuis!"Bill:"Okey is goed Sus*kus op wang*"Tom:"Oke kzal je missen Schatz*TZ*"Ik nem m'n leren jasje en ga naar Amaia.Als ik bij Amaia thuis aankom doet ze open.Amaia:"Zaar*snik*ik ben het hier zo beu*snik*!"Ik:"Meis kom we gaan wandelen."Amaia:"Niemand houd van me!Thuis haat iedereen me!"Ze barst weer in tranen uit.ik sla m'n armen om haar.Ik:"Weet dat ik van je hou,meis!Weet dat ik van je hou."Moest ik haar kwijtraken zou m'n leven gewoon hopeloos zijn!Ze is m'n BF!Als zij sterft heeft het leven geen zin.Ik zou een hopeloos wrak zijn,zonder een doel in het leven.Als ze wat gekalmeerd is laat ik d'r los.Ik:"Meis!Er zijn wel mensen die van je houden!Denk aan mij,Nicko en Gina!Ze houden allemaal van je en ik het meest!"Er komt weer lichtelijk een lach op haar gezicht.
onvergeetbare tijden
mensen die je liever niet kwijt wil
het liefst ga je terug
en zet je voor eeuwig de tijd stil
mensen maken dingen mee
het liefst zet je het van je af
het leven is net een rotsblok
soms komt het gewoon te hard
(Onvergeetbaar-INB Ft.MC.-Creatif.)

Opeens speelt het refrein door m'n hoofd.Zou het een teken zijn?Ach neen,ik vergeet het snel.Ik:"Amaai,kom we gaan shoppen."ze knikt.

***Tijdsprong bij mij thuis***

Amaia:"Ik moet naar het WC ben zo terug."Ze is er nog altijd niet uit.Die klote ouders van haar!Ik zou ze wat aandoen als er iets gebeurd met mijn BFF!

onvergeetbare tijden
mensen die je liever niet kwijt wil
het liefst ga je terug
en zet je voor eeuwig de tijd stil
mensen maken dingen mee
het liefst zet je het van je af
het leven is net een rotsblok
soms komt het gewoon te hard
(Onvergeetbaar-INB Ft.MC.-Creatif.)

Damn,waarom speelt dat liedje toch telkens in m'n hoofd.Plots hoor ik een doffe bonk uit de badkamer.Ik loop naar de badkamer.Ik:"Amaai!!!Wat is er?"Tom&Bill komen naar boven gerend door m'n geschreeuw.Ze geeft geen antwoord.Ik stamp de deur in.Wat ik daar aantref breekt m'n hele hart.Amaia heeft zelfmoord gepleegd.Ik val in elkaar bij haar lichaam en huil hard.Ik neem d'r in m'n armen en wieg haar rustig heen en weer.Ik:"Waarom Amai*snik*WAAROOOM????!"Opeens zie ik een brief liggen.Ik neem hem met m'n ene arm zodat de andere Amaia nog kan dragen.Ik lees de brief:
Lieve Zaar,Nicky(bijnaam Nicko)en Giny(Bijnaam Gina),

Sorry dat dit moest gebeuren.Het is gewoon mijn tijd.Thuis kan ik het niet meer aan.Zaar,m'n schat,sorry ik weet dat je van me hield.Maar sorry ik trok het niet meer.

Ik heb ook nog te melden dat ik zwanger was.Ik ben verkracht door Benji.Daarom dat m'n ouders me haatten.Nu zullen ze me niet moeten haten!Nooit meer...Ze zijn me kwijt.

Ik heb nog 1 verzoekje.Zara,Ik wil je vragen om op m'n begrafenis Liefde had ze nodig te zingen.Je hebt een prachtstem!Geloof me,ik hou van jullie!Ik zal jullie beschermen van daarboven.

Kussen jullie vriendin,Amaia.

Waarom moest het zo eindigen.Ik druk het lichaam van Amaia harder tegen me en m'n kleren zien rood van bloed,het kan me niet schelen!Ik:"BENJI,GODVERDOMSTE KLOOTZAK!!IK VERMOORD JE DIT IS ALLEMAAL JOU SCHULD!!"Ik voel dat Tom me knuffelt.En Bill kijkt lichtelijk huilend naar Amaia en mij.Amaia was ook een goede vriendin van Bill.'Waarom,Amaai,Waarom,Meiss?'is wat er door m'n hoofd gaat.

Liefde had ze nodig,
maar dat heeft ze nooit gekregen.
Zo had ze haar gevoelens altijd maar
verzwegen.
Men vond het overdreven als zij
vertelde over haar leven.
nu is ze er niet meer,
we kunnen haar niet meer vergeten.
(Ado Ft. Kruloh-Liefde Had Ze Nodig.)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.