Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » Dwarfs » <[1]>

Dwarfs

18 juli 2009 - 13:19

705

1

206



<[1]>

H1=Finished

Busin keek rond. Lichamen, hoofden en ledematen, alles was te vinden op dit slachtveld. "Jayke!" Riep Busin"Ja meneer?" wilde Jayke weten "Verslag?" "We hebben nog geen mannen verloren, maar de mensen vechten sterk terug." zei Jayke. "Zorg dat iedereen deze heuvel op komt, anders halen we het nooit." zei Busin. Tweederde van de dwergen waren nog druk in gevecht. Glesur, de medische dwerg sloeg in met zijn bijl, in het hoofd van een mens. Het bloed vloog overal heen en de twee hersenhelften vielen langzaam op de grond. Hij pakte een helft op en likte het "Smaak der overwinning" zei hij en een volgende tegenstander bood zich aan. De tegenstander stak roekeloos met zijn zwaard in de richting van Glesur en hij blokeerde alle aanvallen en hakte in in zijn hand. De hand hing er slap bij en viel er na een zwaai af. Glesur maakte het snel af door met zijn bijl in zijn tegenstanders been te hakken waarna het erafviel en het hele lichaam op de grond denderde. Glesur sloeg zijn bijl in het hoofd en pakte een kleinere bijl waarmee hij in de schedel beukte. De hersenen rolde eruit en Glesur pakte het, hij likt nogmaals en nam een kleine hap. "Domme idioot, maar toch wel lekker." Hij grijnste en nam een grotere hap, daarna smeet hij het weg. "Busin zegt dat we de heuvel op moeten." zei Jayke, die net aan kwam lopen. "Okee, ik kom er aan." Zei Glesur en hij rende de heuvel op. Glesur zag Busin wijzen en hij keek naar links, hij zag een dwerg op de grond liggen en rende erheen, net als Busin. "Is het ernstig?" Vroeg Busin aan Glesur "Valt wel mee" Zei hij en hij haalde de helm van de dwerg zijn hoofd. Het was een vrouw. "Realla?" Vroeg Busin verbaasd "Ik dacht dat jij, nooit mee was gegaan." zei hij "Zit je er mooi naast" zei ze, ondertussen was Tainarion in gevecht, hij hief zijn staf en een felle flits doorboorde alle mensenlichamen, het bloed spoot alle kanten uit gevolgd door de ingewanden die er snel uitvielen, daarna vielen alle lege lichamen neer. Tainarion rende naar Realla die net verbonden werd en opstond. "Meneer, zijn we klaar?" vroeg Tainarion aan Busin "Ja, dit gevecht heb jij toch zelf beïndigd?" Antwoordde Busin geïrriteerd "We moeten nu eerst die Hobbithollen doorzoeken, er ligt iets van waarde daar. Iets van waarde voor mij." Zei Busin "Wat doen we met de hollen waar niets in ligt?" Vroeg Glesur aan Busin "Afbranden, zorg dat iedereen, ook vrouwen en kinderen, niet meer wegkomen. Als je begrijpt wat ik bedoel." Zei busin "Ja meneer, ik begrijp het. Maar waar zoeken we nu eigenlijk naar?" vroeg Realla "Een set papieren, in een kist. Een map, een vel perkament met oude glyphen en een vel perkament met een tekst in het oude dwergs" Zei Busin "Kan jij dat lezen dan?" Vroeg Glesur verbaasd "Nee, ik ken wel iemand. Ik weet dat er geheime ondergrondse mensenforten op staan." Zei Busin "En nu aan het werk!" Zei hij kort daarna. De groep, van ongeveer 30 dwergen, begon te rennen naar de Hobbitholen. Busin liep er rustig achteraan en zag de eerste twee holen al in brand vliegen. Hij zag een kind het hol uit rennen en vliegensvlug pakte hij een werpbijl en gooide het naar het kind, de bijl bleef steken in het hoofd en het kind viel neer. Glesur liep naar het kind en keek ernaar, hief zijn voet en trapte een paar keer op het hoofd waarna het uit elkaar klapte. Hij verzamelde hout en hij stak het aan, hij gooide het kleine lichaampje op de stapel en keek toe hoe het brandde. "Zielig, waardeloos, slap. Waarom verwekken hobbits die dingen toch?" zei Busin in zichzelf. Hij liep een paar stappen van de brandstapel weg naar een hobbit hol. Binnen in het hol hoorde hij geschreeuw dat even later ophield. "Meneer!" Hoorde Busin iemand schreeuwen verderop. Het was Glesur die net op brute wijze afrekende met een hobbitman, buitengewoon lang voor zijn lengte. De Hobbit lag leveloos op de grond en zijn 2 armen lagen verderop, onder het bloed. Glesur liep richting Busin en zeulde een grote kist achter zich aan.


Reacties:


Elflady
Elflady zei op 17 juli 2009 - 21:55:
<3
edit #1:
einde is geniaal

edit #2:

MY GOD EINDE IS ECHT GENIAAL =D