Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]When the stars turn blue,i will always see you... » Like i said,i'll never gonna forget you...

[TH]When the stars turn blue,i will always see you...

12 okt 2008 - 17:46

439

0

204



Like i said,i'll never gonna forget you...

Zara POV.]Tom zit me een hele tijd in m'n nek te kussen.Gelukkig dat de andere guys met een andere limo gaan.Aangekomen aan het hotel draagt Tom me naar binnen tot aan de Bali.Balivrouw:"Hotelnummer?"Tom:"Zimmer 384"(leg de link>>>483,384<<<We krijgen de sleutel en gaan naar de lift.In de lift kan Tom niet van me afblijven.Aangekomen op onze verdieping pakt Tom me weer op en loopt met me naar de deur van onze hotelkamer.Als Tom de kamerdeur open krijgt stapt hij binnen en doet de deur dicht met z'n voet.Hij drukt me tegen de muur en kust me wild.Tom:"Ik word toch ongeloofelijk geil van jou he!"Ik:"En ik niet ven jou zeker?*TZ*"Tom draagt me naar het bed en legt me erop en komt op me liggen.Ik voel z'n handen onder m'n truitje gaan(Foto is wat je droeg op het concert!).Als snel ligt dat ergens op de grond.Ik begin ook met z'n shirt uit te doen.Al snel liggen alle kledingstukken op de grond behalve m'n string en Tom's boxer.Tom:"Ben je er zeker weten klaar voor?Ik wil je geen pijn doen!"Ik:"Ja Schat ik ben er klaar voor."Tom doet m'n string uit met z'n tanden.OMg die gast weet ook wel hoe hij z'n zusje moet geil krijgen.Als m'n string uit is draai ik de rolen om en ga op Tom liggen.Ik begin met kusjes geven in z'n nek en ga steeds naar onder tot aan z'n boxer die al erg gespannen staat.Ik geef kusjes aan de kant van z'n boxer en hoor hem hard kreunen.Ik doe z'n boxer uit en smijt hem ergens in de kamer net als de andere kledingstukken.'OMG die heeft een grote.'Maar dat wist ik al.Ik geef kusjes meer nooit op z'n erectie.Na een tijdje draait Tom de rollen weer om en gaat op me liggen.Tom:"Wat ben jij een stout meisje!Mij een beetje zitten plagen *geile grijns*"Hij neemt een condoom uit z'n broek die ergens klag en kwam terug op me liggen.Hij geeft hem aan mij en doet teken dat ik hem mag omdoen.Als hij erom is voel ik Tom zacht in me komen.Even doet het pijn maar daarna ruild dat gevoel zich voor genot.Onze kreunen wisselen elkaar af.Als ik m'n ogen open doe zie ik Tom genieten met z'n ogen dicht en z'n mond die open hangt van het kreunen en hijgen.Na een tijdje voel ik Tom klaarkomen.Hij stoot een paar keer hard door en dan kom ik klaar met een gilletje.Tom komt naast me liggen en ik ga met m'n hoofd op z'n borstkas liggen.Hij doet een deken om ons beiden heen.Voor ik in slaap val hoor ik Tom nog iets zeggen.Tom:"Weet dat ik van je hou,meis.Weet dat ik ven je hou..."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.