Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]When the stars turn blue,i will always see you... » I never forgot you,you was there in my heart al the time...

[TH]When the stars turn blue,i will always see you...

12 okt 2008 - 17:48

751

0

211



I never forgot you,you was there in my heart al the time...

[Zara P.O.V.]

Ik word wakker en zie dat Tom al uit bed is.Ik klim uit bed en doe de t-shirt van Tom aan.Ik loop naar de keuken en zie Tom met een ontbijt zitten.Ik:"En heb je het zelf gemaakt?*kus op de mond*"Ik ga voor Tom zitten en Tom antwoord.Tom:"Jaah,voor m'n lieve schat!"Ik:"Och,ge zijt ne schat!Hebben we vandaag concert?"Ik begin van het ontbijt te eten en het is echt ongeloofelijk lekker.Tom:"Jah,met meet&greet,ik heb gehoord dat het een meisje en jongen zijn.Als diene jongen maar van u blijft!"Ik lach even en als ik klaar ben met eten neem ik m'n kleren.Ik doe voor hier rond te lopen een rokje aan met een topje van iron maiden aan.Vanavond voor het concert trek ik wel iets anders aan ofzo.Ik kruip onder de douch en was me(hoe logisch!).Ik kleed me aan en föhn m'n haar.Ik laat het los hangen en ga bij Tom zitten in de zetel.

**-Tijdsprong:voor het concert.-**

Ik ga nog douchen en neem m'n nieuwe kleren.Ik doe een zwarte skinny aan met daaronder een paar witte Nike's.Boven m'n zwarte skinny doe ik een T-shirt met 'RATT' erop en een tekening van een rat.Als schmink doe ik aan m'n rechter oog een blauwe streep en de linkse kant gewoon zwart.(Voor outfit haar en schmink,kijk naar de foto)Als ik klaar ben hoor ik dat we op moeten.Ik loop als de bliksem naar de jongens en de cameracrew volgd me.Als ik aankom bij de jongens geeft Bill me rap een micro en we lopen samen op.We zingen eerst 'Wo Sind Eure hände' en zo gaan we verder.Ik wil af het podium gaan maar Bill houd me tegen en knipoogd even naar me.Ik luister en kom terug nast hem staan.Bill:"Ik en Zara gaan een liedje opdragen aan een vrioendin die 1 jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd.Hier is,liefde had ze nodig!"

Liefde had ze nodig,
maar dat heeft ze nooit gekregen.
Zo had ze haar gevoelens altijd maar
verzwegen.
Men vond het overdreven als zij
vertelde over haar leven.
nu is ze er niet meer,
we kunnen haar niet meer vergeten.

Toen het liedje af was,was al m'n schmink uitgelopen van de tranen.We riepen nog eens bedankt naar de fans en gingen van het podium voor te douchen voordat de mensen van de meet&greet komen.Ik loop meteen m'n kleedkamer in.Ik doe de deur dicht maar ik doe ze niet op slot.Ik ga naar de badkamer en begin me om te kleden.Opeens voel ik iemand me langs vanachter vast nemen.Ik draai me om en zie Tom voor me staan met een speelse grijns.Ik:"en wat ben jij van plan,broer?"Tom:"Niks,alleen dit."Hij neemt me ineens op m'n bek en drukt me tegen de muur.Ik kus gewillig terug en z'n handen gaan al af op mijn BH sluiting tot ik bill hoor roepen dat Tom moet komen.Ik geef hem nog een kus en ga dan onder de ouche.Als ik van onder de douche kom doe ik m'n witte skinny aan met daarop een paarse T-Shirt met een cassette erop.Ik doe m'n witte sandalen met hak aan en stuts erop.Ik doe m'n haar in 2 losse vlechten en doe er een haarband in met een panterprint erop.Ik schmink m'n ogen in het zwart en ga dan naar de gezamelijke ruimte waar de meet&greet zal gedaan worden.Ik ga naast Tom zitten en leg m'n hoofd op z'n borstkast.Peter komt binnen met en jongen van ongeveer mijn leeftijd en een meisje van 16.We stellen ons recht en begroeten onse fans door elkaar de hand te schudden.We gaan zitten in de zetels.Ik:"Ja,jullie weten wie wij zijn he,maar hoe heten jullie?"Jongen:"Ik heet Micke en dit is dus m'n zusje Fré."Ik lach even naar Miske en Fré en de eerste vragen vallen.Micke:"Zara,hoe voeld dat eigenlijk om zo het enigste meisje in de band te zijn?"Ik:"Wel,sommigen denken dat het lastig is,maar het valt mee.Ik heb nog altijd m'n 2 broers die me amuseren en over Georg en Gustav mag ik niet klagen,het zijn schatjes!"Micke lacht even en dan is Fré aan de beurd voor een vraag.Fré:"Tom,er gaat een roddel rond dat jij en Zara een koppel zouden zijn,is dat waar?"Oke,ik zie zo aan tom z'n gezicht dat hij het niiet had verwacht dat deze vraag zou gesteld worden.Tom:"Neen,dat is geen waar,ik zou nooit met m'n zus beginnen!"Wat hij net zei brak een stukje van m'n hard.De meet&greet gaat nog even door totdat saki binnenkomt en zegt dat de fans moeten verttrekken en dat wij naar de tourbus moeten.Ik loop verdrietig naar de tourbus en leg me op m'n bed in m'n 'kamer'.Ik begin te huilen en hoor iemand binnenkomen.Het is....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.