Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » geheimen bij de waterval » de geheimen bij de waterval(5)

geheimen bij de waterval

18 juli 2009 - 19:30

284

0

207



de geheimen bij de waterval(5)

we lagen samen nu met natte kleren te zonnen in de zon,op onze rug.en te dromen over dingen.ik weet niet wat zij dacht maar ik dacht aan papa.mijn papa die het nu te druk had voor mij.want hij moest nu alles regelen van zijn reis.papa was dus minder thuis en daarom was ik ook vaker alleen met mama.dat vond ik vreselijk.ik wilde wel weg vluchten maar mama zou dan nog bozer worden.dat wil ik niet.lisanne is nu uit haar gedachten gekomen en pakt haar kleren en trekt ze aan."wat doe je ?" vraag ik."ik moet weg,ik moet mijn broertjes op bed brengen""oke" zeg ik .en lisanne stapt op haar fiets en rijd weg.ik blijf nog even liggen en maak een gedicht een gedicht over papa. papa je bent als een vogeltje. een vogeltje zo vrij. je doet wat jij wil en verlaat mij. ik pak mijn spullen kleed mij aan en ook ik ga weg.als ik thuis kom is er niemand.zonder twijfelen stap ik op de fiets en ik ga naar het ziekenhuis,waar papa werkt.ik kom aan bij het grote ziekenhuis,ik loop naar het kantoor van mijn vader.ik ga aan de tafel zitten en schruif het gedicht wat ik heb gemaakt op tafel.daar komt papa en hij schrikt.normaal vind hij het heel leukt als ze komt.maar, nu niet."lieverd,wat doe je hier" zegt hij ergerend.ik schrik van papa's reactie en ik begin te huilen.ik ren naar mijn fiets en rijd naar huis.later lig ik op mijn bed en papa komt binnen."lieverd ,waarom begon je nou te huilen?""ik had het gewoon niet verwacht dat je kwam"ik kijk op,"echt?"papa knikt."maar ik dacht dat je niet meer van me houd!!!""tuurlijk hou ik van je" zei hij.ik viel in papa's armen."ik ga je zo missen"!!!!

we lagen samen nu met natte kleren te zonnen in de zon,op onze rug.en te dromen over dingen.ik weet niet wat zij dacht maar ik dacht aan papa.mijn papa die het nu te druk had voor mij.want hij moest nu alles regelen van zijn reis.papa was dus minder thuis en daarom was ik ook vaker alleen met mama.dat vond ik vreselijk.ik wilde wel weg vluchten maar mama zou dan nog bozer worden.dat wil ik niet.lisanne is nu uit haar gedachten gekomen en pakt haar kleren en trekt ze aan."wat doe je ?" vraag ik."ik moet weg,ik moet mijn broertjes op bed brengen""oke" zeg ik .en lisanne stapt op haar fiets en rijd weg.ik blijf nog even liggen en maak een gedicht een gedicht over papa.

papa
je bent als een vogeltje.
een vogeltje zo vrij.
je doet wat jij wil en verlaat mij.


ik pak mijn spullen kleed mij aan en ook ik ga weg.als ik thuis kom is er niemand.zonder twijfelen stap ik op de fiets en ik ga naar het ziekenhuis,waar papa werkt.ik kom aan bij het grote ziekenhuis,ik loop naar het kantoor van mijn vader.ik ga aan de tafel zitten en schruif het gedicht wat ik heb gemaakt op tafel.daar komt papa en hij schrikt.normaal vind hij het heel leukt als ze komt.maar, nu niet."lieverd,wat doe je hier" zegt hij ergerend.ik schrik van papa's reactie en ik begin te huilen.ik ren naar mijn fiets en rijd naar huis.later lig ik op mijn bed en papa komt binnen."lieverd ,waarom begon je nou te huilen?""ik had het gewoon niet verwacht dat je kwam"ik kijk op,"echt?"papa knikt."maar ik dacht dat je niet meer van me houd!!!""tuurlijk hou ik van je" zei hij.ik viel in papa's armen."ik ga je zo missen"!!!!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.