Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]When the stars turn blue,i will always see you... » Why did' you do that?!

[TH]When the stars turn blue,i will always see you...

12 okt 2008 - 17:49

463

0

244



Why did' you do that?!

Het is...MICKE?!Ik:"Micke,hoe ben je hier binnen geraakt?"Micke:"Ach,gewoon,aansluiten in het ruitje."Hij kijkt me gemeen grijnsend aan.Ik krijg schrik en kruip wat naar achter op m'n bed.Micke komt steeds dichter en ineens pakt hij me bij m'n armen en sleurt me mee.Ik stribbel tegen maar het kan hem geen moer schelen en trekt me mee door naar de uitgang.In de 'woonkamer' zie ik Gustav,Georg&Bill bewusteloos liggen.Meteen begin ik te huilen.Ik:"WHY THE FUCK DOE JE DIET?!"Ik barst weer in tranen uit.Micke:"Aan jou&Tom kan ik nog lekker veel verdienen.En ik weet heus wel dat jullie een koppel zijn!En wie weet kan ik die Tom van je nog wat pijn doen!"Weer kijkt hij me aan met die gemene grijns.Wuiten trekt hij me mee tot aan en zwarte hummer met geblindeerde ruiten.Hij duwt me de wagen in en ik kom te zitten naast Tom.Ineens zie ik een straaaltje bloed langs z'n wang gaan en zie dat Tom bewusteloos is.Ik draai z'n gezicht naar me en veeg het straaltje weg.Ineens hoor ik Tom kreunend wakker worden.Tom:"Aahhgg.. waar ben ik?En wat is er?!"Ik:"Tom*snik*Die gast van de meet&greet*snik*heeft ons*snik*ontvoerd!"Tom z'n ogen sperren open en ik laat me al huilend vallen in z'n armen.Tom troost me met lief,kalmerende woordjes en aait door m'n haar.Tom:"Het komt allemaal goed!Dat beloof ik je!"Ineens stopt de wagen en word de deur ruw open getrokken.Ik zie Micke en een andere jongen staan.Micke trekt Tom van me weg en de auto uit.Ik word megetrokken door de andere jongen.Ik zie dat we in een oud,vervallen huisje worden gebracht.Ik word op een bed gegooid en dan eraan vastgebonden.Tom wordt op en stoel gezet voor het bed en word ook vastgebonden.Ik zie ineens Micke op me aflopen.Hij komt boven me zitten en begint me te zoenen.De tranen rollen in watervallen langs m'n gezicht.Tom:"EIKEL!LAAT HAAR GERUST!ZE IS VAN MIJ!"Tom schreeuwt de hele tijd door maar het haald niks uit.Ik stribbel alsmaar tegen maar Micke gaat gewoon door.Ineens voel ik dat hij m'n broek uit doet.Ik begin harder en harder te huilen.Hij doet ook m'n t-shirt uit.Hij kleed zichzelf uit en ook z'n boxer gaat uit.Nu begind hij met m'n bh.Ik:"GODVERDOMSTE KLOOTZAK*snik*LAAAT ME GERUST*snik*!"Ik schop met m'n benen maar Micke is te sterk.Als m'n bh uit is gat m'n string ook uit.Ik kijk huilend naar Tom en zie dat hij ook huild uit onmacht,woede en verdriet.Ineens voel ik Micke in me gaan.Een pijnscheut gaat door me.Ik hoor Micke kreunen van genot.Ik kreun ook maar dan meer van pijn.Na een tijdje komt Micke klaar in me.Ik huil nog altijd en ik zie dat Tom ook blijft door huilen en me machteloos aankijken.Micke:"Nou schat*kus*zo moeilijk was het toch niet?*kus*"Ik trek een vies gezicht en Micke doet m'n kleren weer en aan en kleed zichzelf ook aan.Ik:"Tom*snik*ik wil*snik*hier weg!*snik*"Tom kijkt me met betraande ogen aan.Tom:"Ik ook*snik*schat,ik ook*snik*!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.