Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 3!

You Saved Me.

12 okt 2008 - 18:28

329

3

229



Hoofdstuk 3!

Terwijl tom een tijdje weg bleef keek ik de kamer is rond.Het was hier best wel gezellig ondanks de blacklights die de kamer verlichte.Ik was benieuwd waar ik beland was,wat ik moest doen.Ik ben niet iemand die met elke gast in bed ga duiken om geld te kunnen krijgen.Bij dat laatste besloot ik naar tom te gaan.Ik moest hem het duidelijk maken!Ik moest hem zeggen wat ik wel en niet wouw.Ik stap naar de deur en juist dat ik hem wil openen hoor ik 2 mensen tegen elkaar roepen.Een van de stemmen herken ik door dat het die van tom is maar op die andere zouw ik helemaal geen naam kunnen plakken."Tom,ook al run je mee de club,je weet dat ik hier geen meiden gratis onder dak kan geven zondat dat ze werken."zei de vent waar ik de stem helemaal niet van kon herkennen!"Ze is amper 16,ik kan haar het echt niet aan doen,ze heeft te veel mee gemaakt"hoor ik nu tom zeggen.Best wel lief dat hij voor me op kwam ook al kende ik hem nog maar een uurtje ofso."Tom,je moet ook begrijpen dat ze hier echt niet gratis kan blijven"zegt de ene stem weer waardoor de moed weer in mijn schoenen zakt."Dat kan ze wel,ik zorg voor haar,de club is van mij.Dus ik kies wie er danst en wie niet!"Zei tom weer.Een warm gevoel vulde mijn lichaam dat helemaak koud aan voelde."Je weet wel dat ik er kan voor zorgen dat je u club mag sluiten"zei de vent weer en ik hoorde hoe voetstappen verder weg gingen.Ik ging snel in de zetel zitten en deed alsof ik van niets wist en tom kwam naar me toe."Je kan hier blijven,ik zorg wel voor je,je hoeft niets te doen"zei hij en ik knikte.Ik kon tog moeilijk zeggen dat anders zijn club werd gesloten?Dan wist hij dat ik hem had afgeluisterd,zouw hij dan nog vertrouwen hebben.En waarom zouw die de kans geven dat zijn club gesloten kan worden voor mij?


Reacties:


TOMSHIITx zei op 24 jan 2009 - 19:04:
Supeeeer!


Jolien
Jolien zei op 25 okt 2008 - 11:15:
Wat liefig van hem!
Weetje, ik vind je ABN best wel goed hoor x)
Alleen de zinsbouw is soms een beetje raar, maar het is niet echt storend ofzo ;D

x Jolien


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 12 okt 2008 - 18:32:
snel verder zeg ö
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel «3