Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » My life with JB [Love-Story] » My life with JB [7]

My life with JB [Love-Story]

12 okt 2008 - 20:55

359

1

248



My life with JB [7]

Je werd wakker bij Chelsea, want daar was je blijven slapen. Je hoorde een slaperige Chelsea zachtjes meezingen met wat er op tv was. Je probeerde te horen wat voor een liedje er op tv was, maar je kon er niets uit maken. Je draaide je nog eens om, maar evenlater werd je helemaal wakker omdat het geluid van de tv opeens op vol stond.,,AAAAA!!''hoorde je Chelsea schreeuwen. ''Nee hé''dacht je.,,I'm Hot, You're cold. You go around, Like you know! WHo I am''hoorde je de tv zingen (haha). Snel liep je de gang op en schreeuwde nog naar Chelsea:,,Yes you are JOE''. Je liep naar beneden, waar je Max trof op de bank.,,Goedemorge''zei hij.,,Nou deze morgen begon niet echt vlekkeloos!''zei je en je keek hem droog aan.,,Ik werd namenlijk wakker van een zingende Joe''zei je dramatisch.,,Haha, dan weet je ook is hoe het voelt om met haar te leven!''zei hij en hij gaf je een knipoog.,,Zal best''mompelde je, want je had nogal een ochtend humeur. Evenlater kwam ook Chelsea naar beneden. Jullie gingen ontbijten.,,I'm slippin' into the lava, and I am trying to get from goin' under''hoorde je Chelsea nurieen. Je keek naar Max en hij naar jou. Hij schudde zijn hoofd. Toen Chelsea opnieuw het refrein wilde gaan zingen, gooide je je broodje naar haar.,,Waar was dat voor nodig!''vroeg ze verontwaardigd.,,Dat was omdat je nu al voor de duizendste keer dat lied zingt!''zei je.,,Kan ik er wat aan doen dat het een leuk lied is''zei ze nep boos. Toen jullie helemaal kant en klaar op de bank zaten, ging de huistelefoon. Max nam op:,,Met Max..Cyron(achternaam)..Ja..die zijn hier ook..ja hoor..geen probleem..met wie?..oké..Doei''. Chelsea en jij keken Max vragend aan.,,Paul belde, en hij vroeg of we geintresseerd waren om samen te werken met een bekende band''.,,Wie dan?''vroeg Chelsea.,,Ze hebben onze Demo naar een paar bekende bands gestuurd, en er zouden wel een paar intresse hebben''vertelde Max. Je dacht na, welke bands zouden het kunnen zijn. Je zag jezelf al voor je, op een groot podium, met een groot publiek, in een groot stadion. Ja, dat zou je wel willen. Maar welke band zou er nou intresse hebben in jullie liedje?....


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 13 okt 2008 - 19:19:
ö

Snél verder héaa ^^

'Cause I'm lovin' it