Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 4!

You Saved Me.

12 okt 2008 - 20:56

305

4

246



Hoofdstuk 4!

Ik kon het niet zo laten.Ik kon het niet toe staan dat tom zijn zaak van wege mij zouw kunnen verliezen."Tom,ik wil hier wel niet voor niets blijven"zeg ik en tom kijkt me met grote ogen aan."Wat bedoel je daar mee?"vraagt hij.Door de blik in zijn ogen bleek ik eventjes te twijfelen maar mijn besluit stond vast."Ik ga voor je werken"zeg ik en zijn ogen worden groot."Dat meen je niet?"zegt hij maar ik knik."Ik kan hier echt niet blijven en jij al je geld in mij steken terwijl ik niets doe"zeg ik."Je moet niet denken dat ik je zo laat werken,je bent amper 16"zegt hij tegen spartellend."Tom,ik ben al een half jaar 16,en ik wil je niet voor alles laten omdraaien."Ik zie dat hij twijfeld maar wanneer ik mijn hand op zijn been legt en ik knik trekt de twijfeling weg."Besef wel waar je aan begint"En ik knik!"En wanneer er iemand 1 ding verkeerd aan je doe dan stop je ermee oke?"zegt hij.Weer knik ik!Waarom was die jongen nu al zo bezorgd over mij?"Je begint vanaf morgen,als je het zeker weet"zegt hij."Ik weet het zeker"zeg ik terwijjl mijn besluit vast staat.Nu kon ik niet meer terug,maar ik wist dat ik er goed aan deed!"Waarom ben je eigenlijk zo bezorgd om mij,je kent me amper een paar uur"zeg ik en ik zie hoe hij dichter komt zitten."Wel,ten eerste!Ik heb je gevonden buiten op straat terwijl je weende.En ten tweede,je hebt je levens verhaal tegen mij verteld terwijl je me ook niet persoonlijk kende,en dat betekend veel"zegt hij en ik knik.Vroeger dacht ik dat het echt een macho was die graag met de gevoelens van de meisjes speelde.Maar nu,zo iets lief heeft nooit iemand tegen mij gezegd."Maar maak je maar geen zorgen,ik zal voorzichtig zijn"zeg ik en hij knikt."Dankje"zegt hij en zijn zachte lippen raken mijn wang.


Reacties:


TOMSHIITx zei op 24 jan 2009 - 19:07:
<3 Maar nu ga 'k stoppen me bij elk hoofdstuk een reactie te zette anders loopt uwe mailbox sebiet vol


Jolien
Jolien zei op 25 okt 2008 - 11:25:
Weetjewel hoe schattig? ;D
Oeeh, zachte lippen.
-smelt-

x Jolien


Mango
Mango zei op 14 okt 2008 - 12:12:
Aaah, wat schattig
Snel verder
xX


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 12 okt 2008 - 20:59:
oeh Joycelieverd heel snel verder zeg, maar dat weet je eh :'

ily«3