Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Dude I dont Love you Cause I hatè you, Leave me Alone And get away from my Life, I Dont Care what my Father Say and Want, I dont wanna Marry with you TOM! » Chapter 1

Dude I dont Love you Cause I hatè you, Leave me Alone And get away from my Life, I Dont Care what my Father Say and Want, I dont wanna Marry with you TOM!

12 okt 2008 - 22:26

408

2

114



Chapter 1

Ik zit lekker Relaxed op mijn bed met een zak chips een filmpie te kijken, maar niet voor lang, Andreas komt binnen gestormd met Bill en Tom.
Lindaaa Atack schreeuwd Bill keihard, Bill en Andreas beginnen me te kietellen en Tom staat veilig op een afstandje toe te grijnzen.
ik Gil het uit en lachend probeer ik met al mijn kracht ze weg te duwen.
uiteindelijk is het gelukt en moet ik ff op krachten komen.
Ook goeie dag, jesus sukkels, nu heb ik de helft van de film gemist.
ik kijk Arrogant aan en hij kijkt mij aan met een grijns.
Gott, en wat sta jij te grijnzen snotneus?
Ik bedacht me net hoe LELIJK je bent en hij kijkt er vet Proud bij.
ik trek me ene wenkbrauw op, en sta op van mijn bed.
ik loop op Tom af en fluister in zijn oor: weet je wat, ROT OP. dat laatste schreeuwde ik keihard in zijn oor en meteen betrekt zijn gezicht.
Jesus man, viswijf, ik ga al
Verry proud ga ik op Bed zitten en zet een DvD op, voordat ik kan vragen of Bill en Andreas mee willen kijken zijn ze al naast me neer gezetteld en eten bijna al de chips op.
Onder de Film wordt ik van het bed afgeduwd en blijft het bij Stoeien.
ff later komt Tom mijn kamer binnen, en ik kijk hem arrogant aan.
Wat kom je doen? vraag ik Kattig.
okee gaan we kattig doen?, dan vertel ik het toch niet tom wilt weg lopen maar ik ren achter hem aan.
poeslief vraag ik het nog en keer en hij verteld dat mijn 4 beste vrienden er zijn.
ik beging hyper te springen en ren mijn kamer uit naar de woonkamer.
onderweg struikel ik nog over mijn kat valerio, en ren de trap af.
benede aan de trap zie ik mijn beste vrienden: Tim, megan, jared en Aiden.
Ik vlieg ze om de hals en ze lachen om mijn hyperheid.
ik neem ze mee naar mijn kamer en ze zeggen mijn Broer en Bill Gedag.
Bill stopt een Griezel film in de DvD speler en ik ren snel ff naar de keuken voor Snacks en wat te zuipen, benede zie ik tom spelen op de wii met mijn Jongere Broertje Craig.
met volle handen loop ik naar mijn kamer en kijken we de griezelfilm verder.
ik en megan zitten vol Concentratie de film te kijken en Aiden en Jared laten ons schrikken.
we gillen het uit en de zak met chips vliegt de lucht in en beland op Bill.


Reacties:


KabouterFack
KabouterFack zei op 13 okt 2008 - 20:19:
Hahah, idd arme Bill, de chips BillXD [Oke die was dom]
Neen, hoor; Maar JIj Snel Verder gaan he. want echt dit gaat zo vet geil worden


ananas
ananas zei op 13 okt 2008 - 19:32:
Vet cool!
Echt die kat heeft een vet stoere naam zeg! Valerio, Whaha, coole naam voor een poessie..
Tjezes, ik wil zo snel mogelijk het vervolg!
ga je snel verder??
oh arme Bill onderbezaaid door Chips.. x'D

snel verder!!


xAnanas