Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Paramore » Stay away [sa] » Stay away [sa]

Stay away [sa]

13 okt 2008 - 9:42

444

12

644



Stay away [sa]

Your lies keep bleeding through your teeth.

Iedere keer zeg je maar dat het een ongelukje was, dat het niet je bedoeling was om me pijn te doen. De eerste paar keer wou ik je nog wel geloven. Die steen op mijn voet, daar kon je niets aan doen. Die vallende kroonluchter, het was een oud huis en alles was kapot. Maar toen ik de hele tijd werd geraakt en jij niet, toen drong het tot me door.

Is it the gut that keeps you up at night when you’re in bed.

Was je nooit bang dat ik iets terug zou doen? Dat ik zo zwak ben en niet voor mezelf kon zorgen. Grotendeels zat je goed, alle leugens die je me vertelde, ze waren best goed en ik geloofde ze. Tot het me te ver ging. Ik had geprobeerd om je netjes de deur te wijzen, maar je bleef terug komen. Uiteindelijk was ik degene die niet meer kon slapen, ik was bang dat je nu nog verder zou gaan. Dus toen je er weer was schreeuwde ik:

Stay away from me!

Even was je weg en even was de rust terug gekeerd, maar je bleef terug komen. Je hebt me echt bijna vermoord, maar daar kwam ook al snel genoeg een eind aan. Ik belde de politie. Ze hielden me goed in de gaten, ze dachten dat je het niet meer zou proberen, maar waarschijnlijk had je het in de gaten. Zij waren weg en jij kwam weer terug. Ik was banger dan ooit.

You never listened to my goodbye.

Je had me zo bang en zo hard in elkaar geslagen. Ik eindigde in het ziekenhuis door inwendige bloedingen in mijn buik van jou slagpartij. De politie durfde ik er niet meer bij te halen, dit is privé, tussen ons en wordt opgelost, tussen ons. Dus op dezelfde manier dat jij mij bang kreeg, ging ik jou bang maken. Dat was alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Al je slachtoffers door de jaren heen, hebben je op goede beveiligingen gebracht. Snel gaf ik op, maar ondernam toch maatregelen. Dit geweer hier bijvoorbeeld. Je kwam erachter dat ik bij jou ben geweest en kwam me bedreigen met een mes, maar daar was ik op voorbereidt. Nogmaals schreeuwde ik, nogmaals ging je er niet op in. Het mes kwam dichter en dichter bij, ik werd bang en trok dit pistool. Gelukkig was je niet op alles voorbereidt. Dus dit was the final goodbye. Ik schoot, ik raakte. Jij lag daar. Dat is de reden voor deze brief, het pistool laat ik hier, het is toegekend aan jou. En gelukkig weet je dit nu.

Stay away from me!


Reacties:

1 2 3

CrazyChicken
CrazyChicken zei op 8 nov 2010 - 16:28:
chillll!!


SaarForYou
SaarForYou zei op 27 april 2010 - 20:52:
vet mooi


Neeriash
Neeriash zei op 14 april 2010 - 20:10:
Mooi..!


suzanxvampir
suzanxvampir zei op 8 dec 2009 - 12:18:
waauw vet mooi =D


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 28 aug 2009 - 21:44:
zoo mooi!!

xoxo