Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Oude(re) SA's » Wir sterben niemals aus

Oude(re) SA's

21 juli 2009 - 8:38

260

0

138



Wir sterben niemals aus

Je hebt wel eens tijden, dat het goed gaat. Je hebt tijden dat niets gaat zoals je had gehoopt.
Dat heeft iedereen, ik dus ook.
Maar, als je een beetje positief blijft, dan zul je merken dat je meer ups dan downs hebt.
Andersom ook, als je alles negatief ziet, gaat dat ook zo.
Ik geloof, dat wanneer wij zo door blijven gaan en jullie ook, dat er altijd wel iets van Tokio Hotel zal blijven bestaan.
Bekijk het zo: de mensen die onze band niet goed vinden, en er zelfs zo erg mee doorslaan dat ze er meetings voor houden, dat zijn de downs. Maar ieder zijn smaak, dat geldt ook voor de muziek.
Dan heb je ook nog de fans, jullie dus. Jullie zijn met veel meer, jullie zijn de positieve kant, jullie zorgen dat Tokio Hotel blijft bestaan.
Daar ben ik jullie erg dankbaar voor. Echt waar.
Ik heb nog één ding te zeggen: Glaub an dich.
Ofterwijl, blijf in jezelf geloven. Ik weet het, vaak moet je naar anderen luisteren, of doen wat zij zeggen. Maar voor het grootste deel maak je je eigen keuzes.
Ik hoop dat jullie hier wat mee doen, echt waar.
Ich glaub an dich.
Tschüs,
Bill


Tevreden legt hij zijn pen neer. Normaalgesproken weet hij dingen niet zo goed te verwoorden, maar nu wel.
Hij vouwt het papiertje op en geeft het aan Saki. Die zal ervoor zorgen dat het ingescand wordt, en dat fans het kunnen lezen op internet.
Ze moeten en zullen weten dat de jongens veel om hun fans geven.
Ze zullen hun fans altijd blijven aanmoedigen, en de fans doen dat ook bij hun.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.