Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » Fanfic.nl

You're my obsession.

21 juli 2009 - 12:54

316

2

275



Fanfic.nl

Ik hou m'n Cinema Bizarre kussen nog even voor me,en geef dan een kus op het gezicht van Strify."I need you Strif".
Ik leg m'n kussen weg en loop naar m'n bureau waar m'n laptop opstaat.Ik start hem op en open google op internet.Automatisch toets ik de naam 'Strify' in en scrol naar benden."Your life with Strify from Cinema Bizarre" lees ik voor.Hmm best interessant.Ik open de pagina en kom op een of andere site genaamd fanfic terecht.Ik begin met een stukje te lezen,en gelijk weet ik dat dit mijn nieuwe passie wordt,verhalen schrijven.Ik meld me aan op de site onder de naam realchick,en pas m'n profiel aan door de songtekst van 'My obsession' er op te zetten.Ik heb zin om te schrijven dus begin gelijk aan een verhaal over Cinema Bizarre.Verder valt er niet veel te doen op de site dus open ik m'n mailbox en mn myspace.Ik heb geen mails in mn inbox,en net als ik wil wegklikken krijg ik een mailtje binnen.

'Beste realchick,

Er is een nieuwe reactie op een verhaal dat jij hebt geschreven,
klik op de link om de reactie te bekijken.


Groetjes,
fanfic.nl'

Ik klik op de link die is aangegeven en bekijk de reactie.'Snel verder met de volgende,ik wil weten hoe die verder gaat.xMadison'
Ik klik op het profiel van Madison die onder de naam Pressure is aangegeven en zie dat ze fan is van Tokio Hotel&Placebo.Ook nog zoiets,ik ben ook fan van Tokio Hotel,maar lang niet meer zoals eerst,eerst was ik obsessed door Bill en nu door Strify,maar het voelt toch anders.Bij Bill heb ik nooit wakker gelegen en bij Strify wel.
Genoeg over Strify denk ik bij mezelf,ik scrol naar onder bij het profiel van Madison en stuur haar een berichtje;
Hee Madison,
Bedankt voor je reactie ^^
Ik zal straks verder gaan
met m'n verhaal,want ik ga
eerst even wat eten,en dan
even frisse lucht halen buiten.
Ik laat het wel weten als er een
nieuw deel is ^^
xoxo
Chanel


Reacties:


cocoloco
cocoloco zei op 21 juli 2009 - 14:06:
verder verder verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3


Pressure
Pressure zei op 21 juli 2009 - 12:55:
JA verder.<3