Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » Oké?

You're my obsession.

21 juli 2009 - 14:34

399

3

266



Oké?

-tijdsprong-

Ik zit inmiddels als een tijdje op fanfic en het is een hele leuke site.Ik heb al veel reacties gehad op 'n verhalen en ze zeggen dat ik er iets mee moet doen.Verder heb ik regelmatig contact met Madison,en ik heb inmiddels haar msn.

Op het moment is het best wel dood op fanfic,dus ik meld me aan op msn.Gelijk verscheint er een gesprek met Madison.

Madison; Hee chick :]
Chanel; Sweetie <3
Madison; Alles goed?
Chanel; Mwaa gaat wel,met jou?
Madison; Goed goed,maar waarom gaat wel?
Chanel; Ik wil naar Cinema Bizarre,en ik mis strif
Madison; Wacht even

Ik wacht zoals Madison zegt,en vraag me af wat ze aan het doen is.Het duurt best lang dus ik besluit om even youtube op te starten en muziek op te zetten.Dit keer even niet van Cinema Bizarre,maar van Tokio Hotel,spring nicht.Dat lied is het enige dat me nog een beetje tegenhoud om geen zelfmoord te plegen.Ik word gek zonder Strify,en dat is geen aanstellerij.Net als het liedje bijna is afgelopen zie ik dat Madison weer praat.

Madison; Ben ik weer,
Chanel; Okee,wat was je doen dan?
Madison; Even praten met m'n broer
Chanel; Okee?
Madison; Ja je komt er nog wel achter,trouwens ik wil een keertje meeten,want ik mis je :]

Weird,ik praat over Cinema Bizarre,en zij gaat dan ineens met dr broer praten?Is ze niet zelf gewoon verliefd op Strif en probeert ze me af te leiden?Want dan kan ik de moed wel opgeven,zij woont in Duitsland en ik in Nederland.Maargoed,opeens krijg ik ook heel erg de drang om haar te meeten,ik had nooit gedacht dat ik zo'n close vriendschap zou krijgen via het internet.

Chanel; Ja ik mis jou ook,ik had nooit gedacht dat ik zo'n goeie vriendin zou krijgen via internet,en we moeten zeker meeten,maar hoe?
Madison; Ja ik weet wel wat,maar dat hoor je morgen wel van me,ik hou je nog wel in spanning.
Chanel; Nouu ;[
Madison; Maar sweetie,ik ga afsluiten en nog even wat dingetjes regelen.Spreek ik je morgen?
Chanel; Uhu
Madison; Je doet in eens zo kortaf?is er iets?
Chanel; Nee,laatmaar,ik spreek je morgen wel.biglove <3
Madison; Als er iets is bel me maar he.Loveu<3

En Madison is afgemeld.Ik kijk op de klok en zie dat het al 1 uur is,wat moet Madison in vredesnaam nog om 1 uur s'nachts regelen? -_-.Ik besteeds er verder geen aandacht meer aan en besluit om maar te gaan slapen,want dat heb ik wel nodig,nadat ik 5 dagen nauwelijks heb geslapen.Ik kruip me bed in,en vrijwel meteen vallen mn ogen dicht.


Reacties:


dms136
dms136 zei op 21 juli 2009 - 17:52:
veder veder


cocoloco
cocoloco zei op 21 juli 2009 - 14:44:
weiter bitte!!!!


Pressure
Pressure zei op 21 juli 2009 - 14:35:
VERDER.<3