Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » I'm so happy ^^

You're my obsession.

21 juli 2009 - 21:04

696

3

280



I'm so happy ^^

"Bleeeeeh naar school,dat zoek ik niet" zeg ik tegen mn moeder."Dus,je zal toch echt moeten,om nog een klein beetje iets van je toekomst te maken".Okee dat laatste zegt ze express,want ze weet toch dat ik niks op school zal doen,ik wil iets in de muziek en aangezien we op school maar 1 lesuur muziek hebben,heb ik daar toch niks aan?"Mam je weet dat school niks voor mij is,en ik heb er niks aan"."I don't care,je gaat gewoon naar school toe".Mokkend loop ik naar de gang,doe mn schoenen en jas aan en loop richting school.School had 1 voordeel,ik woonde er haast tegenover,maar dat was dan ook alles.En als school niet had bestaan,dan had ik er ook niet tegenover hoeven wonen,dus eigenlijk bestaan er gewoon helemaal géén voordelen aan school.Oh jawel,eigenlijk wel,wanneer de bel gaat,dat is zo'n mooi moment van school.Ik sleep me weer uit mijn gedachten,want ik sta op het schoolplein,en ik heb geen zin om 10 meter de lucht in te vliegen als de bel dadelijk gaat.Ik ga met mn tas op een bankje zitten,en kijk naar de mensen die langslopen.Nu valt het me eigenlijk pas op wat voor huppelkutten hier lopen,eigenlijk ben ik er zelf ook een,maar niet op die mannier.Ik ben gewoon met de mode bezig,maar mijn muziek valt wel vér buiten hun smaak,voor hun zijn Cinema Bizarre en Tokio Hotel allemaal wijven,travestieten,of gay.Ik heb me daar maar bij neergelegt,want niemand heeft ook maar het verstand om in te zien dat ze goeie muziek maken en dat ze geen wijven of whatever zijn.Ik hoor de bel,en pak zuchtend mn tas op en loop naar binnen toe.Het eerste uur,wiskunde,mijn favoriete vak.Agum -_-.Ik heb altijd al een schurft gehad aan wiskunde en dat zal ook nooit veranderen,gelukkig zit ik in het examenjaar en ben ik snel van school af en heb ik ook nooit meer wiskunde.Zuchtend zoek ik een plek achterin de klas en Aimee komt naast me zitten."Hee chick" "Helleeu pretty",ik kon het prima vinden met iedereen uit de klas,en vooral met Kelsey en Aimee,maar het is niet zo dat we de beste vriendinnen ofzo zijn,want ieder gaat z'n eigen weg.


-tijdsprong-

De bel gaat,aaaah het mooiste moment van school is dat zeg.En nu al helemaal,want ik herinnerde me na de pauze dat Madison nog iets zou zeggen,en ik kan er niet tegen als ik in spanning gehouden word,dus ik ren snel naar huis toe.Ik zie dat er nog niemand thuis is,en dat komt nu goed uit,want ik heb geen zin om eerst 'wat te drinken om bij te komen' want dan zou ik alleen nog maar zenuwachtiger worden.Ik ren naar mn kamer toe,gooi mn tas in de hoek en start mn laptop op.Gelijk klik ik msn aan in de hoop dat Madison er is.Ik maak een sprongetje van opluchting,maar als snel zit ik weer saai voor me uit te kijken als ik zie dat Madison van online naar afwezig springt."Fak" vloek ik in mezelf,en open dan maar fanfic en myspace.Op fanfic heb ik 1 reactie op me verhaal waar zoals altijd 'verder' in staat,en op myspace heb ik 1 bericht.Ik klik het bericht aan en begin te lezen.Pff je kunt weer eens een meet and greet winnen met Cinema Bizarre,maar wat heb ik daar in vredesnaam aan als ik toch nooit win?Ik klik myspace en fanfic weg,en loop even naar beneden om toch wat te drinken te pakken,en ik neem gelijk een stuk pizza mee.Als ik boven ben heb ik de pizza onderhand al op en ga met mn cola achter mn bureau zitten waar ik zie dat Madison iets zegt.

Madison; Lieverd,ik moest je nog wat vertellen,dus hier komt het.
Chanel; ..
Madison; Ik heb geregeld dat wij gaan meeten,ik kom je aan het einde van de week halen en dan gaan we samen naar Duitsland

Ik flip helemaal als ik eraan denk dat ik Madison ga meeten,maar dan word ik weer rustig als ik er aan denk wat mn moeder gaat zeggen.

Chanel; En mijn moeder dan?
Madison; Ik heb het al geregeld
Chanel; Dat meen je niet,hoe de fak en aaaaaaah Madison ik hou van je
Madison; Maakt het wat uit hoe dan? ik hou ook van jou sweetie <3
Chanel; Ik kan al niet meer wachten?
Madison; Ik ook niet <3


Reacties:


Pressure
Pressure zei op 22 juli 2009 - 10:10:
VERDER!!


dms136
dms136 zei op 21 juli 2009 - 21:21:
verder verderf


cocoloco
cocoloco zei op 21 juli 2009 - 21:19:
snel verder!!!!!!