Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » Meet Madison <3

You're my obsession.

22 juli 2009 - 10:38

332

2

261



Meet Madison <3

Ik zit zenuwachtig op de bank te wachten totdat die klote bel een keer gaat,en Madison hier aan de deur staat.Net als ik mn spullen boven wil gaan pakken gaat de bel.Ik ren als een gek naar beneden en gooi de deur open.Als ik Madison zie staan knuffel ik haar helemaal fijn."CHICKIEEEEEEEEEEE""PIKKIEEEEEE".We laten elkaar los en kijken elkaar lachend aan."Wij zijn best druk?" zegt Madison dan.Ik knik lachend dan valt mijn oog op een mega grote bus achter Madison."Van wie de fak is die bus,en wat moet die hier?" vraag ik verbaast."Uuhm van mij,ik had geen zin om steeds tussendoor te gaan stoppen om eten te kopen,want naar Berlijn durt al mega lang"."Ik snap het niet?"."Gewoon,ik heb eten meegenomen in de bus en we kunnen er tv kijken en computeren zodat de reis niet zolang duurt".Ik knik en zeg dat ik zo terug ben en dat ze ondertussen kan gaan zitten.

-tijdsprong-

We zijn inmiddels in Berlijn,en opeens stoppen we voor een grote villa."Woon je hier?" vraag ik verbaast.Ik krijg geen antwoord,en wie zwijgt stemt toe,dus ze woont hier echt.We zijn eenmaal binnen en de chauffeur van de bus-wat me ook al verbaast dat ze die heeft- wil mijn spullen meenemen naar binnen."Danku meneer,maar dat kan ik best zelf"."Zeker?".Ik knik en loop met mijn spullen naar binnen en kijk mn ogen uit."Haha,zo onder de indruk?".Ik knik en Madison gebaart dat ik achter haar aan moet lopen."Je slaapt bij mij,als je dat goed vind?"."Ja ofcourse".Ik lach naar haar en geef haar een knuffel."Ik ben zo blij dat we nou eindelijk meeten"."Ik ook".Ik wil net opstaan en verder mn spullen uitpakken als we geklop op de deur horen."Wie?"."Je moeder Madison,dat weet je toch".Madison maakt de deur open en fluistert wat met haar moeder,dan krijgt ze iets in dr handen geduwt en loopt ze weer naar mij toe."Ik heb een verassing,ogen dicht en hand open".Ik doe wat ze zegt en voel iets in mn hand,ik open mn ogen weer en kan mn ogen niet geloven."Oh my god?"


Reacties:


cocoloco
cocoloco zei op 22 juli 2009 - 10:57:
verder plies!!!!!!


Pressure
Pressure zei op 22 juli 2009 - 10:41:
VERDER BITCH!!