Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Drawn <-- afgerond » 2

Drawn <-- afgerond

23 juli 2009 - 16:42

529

1

323



2

-2008- - Debio is nu al 18. haar geliefde boekje is nu al een stuk voller. Haar vader is een jaar geleden gestorven en nu woont Debio op haarzelf. Ze doet wat ze wilt aangezien haar school al af is en ze een vermogen aan geld heeft. Ze besluit vandaag naar haar plekje achter de koepel weer eens te gaan. en dit keer niet klimmend over daken maar gewoon tussen de menigte door.-

Debio:
Al tekenend loop ik langs de menigte die mij tegen de dranghekken duwt. Als ik op kijk zie ik dan ook dat er tussen de dranghekken een rode loper is uitgerold naar het midden van het podium. Ik stop mijn potlood weer terug in mijn zak en houd mijn boekje vast.

Dan zie ik dat er 4 mensen uit een geblindeerde limo stappen. Ze wandelen met aan elke weerzijde een bodyguard over de rode loper en de menigte draait helemaal door.

Dan voel ik een elleboog tegen me aan en zie mijn dierbare tekenboekje uit mijn hand vliegen. Het land ergens voor de mensen op de rode loper...

Bill:
We stappen met zijn allen de limo uit. 't Is raar om hier weer te zijn. hier op dit podium stonden we 5 jaar geleden als kleine kinderen en nu zullen we er weer staan. Als bijna volwassene.
De bodyguards lopen met ons mee over de rode loper richting het midden van het podium. Overal is gegil te horen van door het dolle heen geworden fans. Camera's die flitsen en filmen.

Maar dan opeens zie ik iets voor mijn voeten vallen. Een rood boekje beplakt met stickers. Vaag komt het mij ergens bekend van voor. Ik wil het dan ook oprapen maar eenmaal in mijn handen...

Tom:
Ik zag dat Bill iets van de grond afpakte. Een rood boekje ofzo. Hij wilde het boekje openslaan maar op dat moment zie ik een meisje over de dranghekken springen. Ze pakt Bill's arm en zet die op zijn rug. Bill is in de houdgreep genomen en laat verschrikt het boekje vallen. De enorme bodyguard komt aan en wilt het meisje vastpakken, maar het meisje is sneller. Ze laat Bill los en vliegt tussen de benen van de bodyguard door. Pakt zijn handen en bind die samen met een zakdoek uit de jas van de bodyguard. Gustav en Georg staan met open monden toe te kijken.
Een tweede bodyguard slaagt er wel in om het meisje vanachter vast te grijpen. Ze kan nu geen kant op.
Haar ogen zijn vochtig en ze stribbelt tegen om los te komen.
Dan valt mijn oog op het boekje wat naast Bill ligt die nog steeds over zijn arm wrijft. Ik pak het op en blader het door. Tekeningen... met onder elke een handtekening... ik laat het Bill zien. Ook hij is verbaasd. Sommige bladzijdes ontbreken...

Dan valt het kwartje bij Bill. "STOP!!!"schreeuwt hij luidt. 'zet dat meisje neer!' De bodyguard laat het meisje los. Ze valt lusteloos op de grond.
Ik loop naar haar toe en steek het boekje naar haar uit.
Even zie ik een sprankeltje hoop in haar ogen. Alsof ze een onschatbare waarde krijgt aangeboden. Ze pakt voorzichtig het boekje aan en Bill trekt haar overeind.

Dan pas heeft ze in de gaten dat om haar heen nog steeds een enorme drukte is. Ze raakt in paniek en duwt Bill en mij op de grond. Voor ik het weet is ze over de dranghekken gesprongen en rent ze tussen de menigte door...
Gustav en Georg helpen nu ons overeind... 'wie was dat?'vraagt Georg geshockeerd. 'het enige wat ik kan uitbrengen is; Debio...'


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 25 juli 2009 - 16:29:
coowlx'D