Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » My life with JB [Love-Story] » My life with JB [8]

My life with JB [Love-Story]

13 okt 2008 - 20:30

319

2

335



My life with JB [8]

Je zat bij Chelsea op de bank, een beetje tv te kijken. Je zag dat Chelsea ergens aan dacht, want ze zat dromend naar de tv te kijken.,,Chels?''vroeg je.,,Waar denk je aan?''. Toen pas realiseerde je jezelf dat je het eigenlijk al wist.,,Gewoon, iets..''antwoorde ze.,,En nu de waarheid!''zei je.,,Vind jij het ook niet zo onwerkelijk?''begon ze,,''Ik bedoel, we spelen een liedje voor een paar mensen, ze vinden ons goed, sturen onze demo op en dan gaan we hoogstwaarschijnlijk met een bekende band spelen''.,,Uhuh''zei je.,,Het is alsof het gewoon een droom is, waar ik zo uit wakker word''zei Chelsea.,,En nu wil ik weten over wie of wat je net zo zat te dromen!''zei je.,,Dat ga ik jou niet vertellen!''zei ze.,,Oo, Nick ik vind jou ook erg leuk''begon je dramatisch te zeggen, en je zag dat Chelsea rood werd.,,Geef het nou maar gewoon toe!''zei je. Chelsea keek weg, en voor je het wist kreeg je een kussen tegen je hoofd aan.,,Hé!''zei je. Chelsea ging weer normaal zitten en zei:,,Maar het zou wel te cool zijn als we kunnen samen werken met de Jonas Brothers!''. Je schudde je hoofd.,,JE BENT GEOBSEDEERD!''zei je lachend.,,Wie is er geobsedeerd?''vroeg Max die net de kamer binnen kwam.,,Angie!''zei Chelsea,,''Ze is gek van je!''. Je werd rood, het was dan wel niet waar, maar toch schaamde je je.,,Wie is er nou niet gek van mij''zei Max. Op dat moment ging de telefoon.,,Ik neem hem!''riep Chelsea.,,Oo, dat dacht ik niet''zei Max, en hij pakte de telefoon op:''Hallo, met Max Cyron..Ja..Met wie?..Nee hea!..Ja..Is Goed..Morgen?..Dan hebben we school..oke..twee uur?..ja is goed..zal ik doen..Doei..''.,,Wie was dat?''vroeg Chelsea.,,Platenmaatschappij''antwoorde Max kort.,,Wat zeiden ze?''vroeg Chelsea über nieuwschierig.,,Goed nieuws of slecht nieuws?''vroeg Max.,,Eerst het goede!''zei je voordat Chelsea iets anders kon zeggen.,,Ze hebben een band gevonden''antwoorde Max.,AAAAH!!''zei Chelsea.,,En het slechte?''vroeg je.,,Dat is de band met wie we gaan samenwerken...''antwoorde Max.,,Maar wie zijn het dan?''vroeg Chelsea ongeduldig. Max keek je hopeloos aan,,''De Jonas Brothers''.....


(ik ga ANTM kijken)


Reacties:


ILoveJB
ILoveJB zei op 9 dec 2008 - 17:12:
Zalig Ö

schryf snel verder


Jinn
Jinn zei op 25 okt 2008 - 15:43:
Haha
Supéér ^^

Maar wat is ANTM?