Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » You're a fucking bitch,

You're my obsession.

24 juli 2009 - 14:48

304

1

303



You're a fucking bitch,

We hebben net de toegift gehad,en het concert is nu echt afgelopen.Het was zo geweldig,en Strify heeft gewoon tegen me gepraat?De zaal begint langzaam leeg te stromen,en ik probeer zo snel mogelijk weg te komen om nog een kans te zien de tourbus te volgen,maar Madison houd me tegen."Wat doe je nou,ik wil die tourbus volgen"."Dat hoeft toch niet?"."Jawel,ik wil verdomme die tourbus volgen?"."NEEEE".Ik kijk Madison kwaad aan,de eerste keer dat ik ruzie met haar heb.Maar nu interesseert het me niet,ik bepaal toch zeker zelf wel wat ik doe?."Madison,ik doe wat ik wil,en volg de tourbus"."Okee je doet maar,stomme doos"."VUILE BITCH".


Eenmaal buiten aangekomen ren ik achter het gebouw door om daar ergens de tourbus te kunnen vinden,ookal is het pikken donker.Ik pak mn telefoon uit mn broekzak en klap hem open zodat ik tenminste nog iéts zie.Na een half uur gezocht te hebben geef ik het op en zak op de grond.Soms ben ik echt dom,ik maak gewoon ruzie met Madison om Cinema Bizarre te ontmoeten,terwijl ze er al voor heeft gezorgt dat ik naar het concert ging en dat ik tegen Strify heb gepraat.Okee dat laatste is toeval,maar ze heeft het wel voor mij over,en dan ga ik haar uit schelden?

Verdrietig loop ik terug naar binnen,geen Cinema Bizarre gezien,en ruzie met Madison.Ik hoop dat ze nog ergens is.Opeens voel ik iemand in mn rug springen.Ik draai me om en zie Madison daar staan.Ze geeft me een knuffel."Sorry"."Nee ik moet sorry zeggen,niet jij,jij hebt er voor gezorgt dat ik vandaag bij dit geweldige concert kon zijn,en jij hebt er voor gezorgt dat ik jou nu eindelijk zie"."En jij hebt er voor gezorgt dat ik jou ken".We geven elkaar een knuffel en kijken elkaar lachend aan."Laten we dit nooit meer doen".Ik knik instemmend en wil naar buiten lopen."Nee wacht,ik moet je nog iets laten zien."


Reacties:


cocoloco
cocoloco zei op 24 juli 2009 - 15:53:
snel weer verder!!!!