Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The seven doors » The seven doors 9

The seven doors

24 juli 2009 - 15:33

172

0

217



The seven doors 9

Er kwam een vogel aangevlogen...

Het was een gigantische raaf. Iedereen op de open plek keek op. De raaf streek neer op de onderste tak van de grootste boom die in de buurt stond. "En Ru wat voor nieuws?" vroeg Rippertjiep. "De verkenners zijn op de terugweg" ,antwoorde Ru. "Hoe is het gegaan?" vroeg Rippertjiep. Niemand lette nog op Sara enkel nog maar op de raaf die Ru hete. Ru vertelde verder: "Deze keer zijn ze geen katten tegengekomen. Ze hadden enkel af te rekenen met een paar ratten. Ratja noch zijn zoon Retja waren er bij aanwezig." "Dat is goed nieuws," zuchte Rippertjiep opgelucht, "hoe is het verder gegaan?" "Dat is helaas minder goed nieuws. Er wordt volop gewerkt aan de voorbereiding op het leger dat uit D6 tevoorschijn zal komen. Er is ook nauwelijks eten buitgemaakt, als we niet snel eten vinden en versterking krijgen ziet het er slecht voor ons uit" ,Ru zuchte. Iedereen was verdiept in zijn eigen gedachten en niemand lette nog op Sara die er nog niet de helft van begreep.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.