Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Verkracht door mijn eigen broer Bill.. » Verkracht door mijn eigen broer Bill..×Een×

Verkracht door mijn eigen broer Bill..

14 okt 2008 - 12:59

265

2

767



Verkracht door mijn eigen broer Bill..×Een×

Ik pulk zenuwachtig aan m'n zwarte nagels.Over 5 minuten is het zover,dan moeten we het podium op.Bill zingt,ik zing en speel elektrische gitaar en dan heb je nog Tom die drumt.Perfect toch?Ik heb de zwarte nagellak er bijna afgepulkt als ik zie hoe Bill me boos aankijkt."Wat doe je nou?we zijn de blacknails en niet de whitenails remember?"Ik zucht en haal een potje nagellak uit mijn handtasje."CHARISSA!" gil ik bijna."Doe godverdomme nu mijn nagellak op"Ze kijkt me nogal boos aan,maar als ik een waarschuwende blik aan haar geef pakt ze het potje nagellak van me over.Pff ik heb dat wijf nooit gemogen,ze doet d'r werk dus echt niet goed zeg!"Nog 2 minuten!"Ik geef een gilletje van frustratie en stamp even met m'n voeten op de grond."Doe kalm aan zeg!".Ja dat is dan weer m'n broer Tom.Altijd stoer doen en doen alsof ie niet zenuwachtig is,maar volgens mij is hij het meest zenuwachtig van allemaal."Klaar".Ik duw Charissa haast aan de kant en trek Bill en Tom mee richting het doek waar we zo door heen moeten springen als perfecte opening.Mijn gitaar wordt omgehangen en ik pak mijn gele glittermicro aan.Bill krijgt zijn groene glittermicro en Tom die staat er maar."En hier zijn ze dan,na al die uren of zelfs dagen wachten.THE BLACKNAILS".Tom springt als eerste het doek door en er wordt oorverdovend gegild.Ik hoor de eerste noten van ons nieuwste nummer 'the light in the darkness'.Dan springt ook Bill het doek door en dan hoor ik zijn stem de eerste noten zingen.Nog een laatste keer haal ik diep adem en ook ik spring het doek door...


REACTIES?


Reacties:


PhantomRider
PhantomRider zei op 23 jan 2010 - 20:52:
verderrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!
xx


FAKEGIRLx
FAKEGIRLx zei op 14 okt 2008 - 19:14:
KEI MOOI VERHAAL x3