Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » OOW EM DZJIE

You're my obsession.

24 juli 2009 - 19:00

263

5

262



OOW EM DZJIE

Madison pakt m'n hand en we lopen het gebouw door."Wat gaan we doen?"Ze geeft geen antwoord dus laat ik het maar voor wat het is.We lopen steeds maar paadjes en gangetjes enzo door,en uiteindelijk komen we bij een deur.Madison opent de deur en ik zie dat we buiten aankomen,op de parkeerplaats waar ik net ben geweest.Mn hart begint steeds harder te kloppen,waarom weet ik niet,maar ik voel gewoon dat er iets gaat gebeuren.Dan opeens stopt Madison,en pakt haar sjaaltje dat ze om had."Ik ga je blinddoeken"."Ah nee,daar kan ik niet tegen"."Okee dan niet,dan maar zonder".Opeens stopt Madison en haalt haar telefoon uit haar broekzak."Even smsen hoor".Okee dit word steeds verdachter,en ik heb de behoefte om te gaan slapen,want het is inmiddels 1 uur s'nachts.Ja zo lang zijn we hier dus al,en ik zoek het niet om nog langer te blijven,tenzij Madison een goeie reden heeft,en tot nu toe lijkt dat niet het geval.Ik hoor getril naast me en zie Madison grijnzen als ze haar mobiel openklapt."Wacht even,je ziet het zo" zegt ze alsof ze mn gedachten kan lezen.Ik knik en tik ongeduldig met mn nagels op de koude grond waar we inmiddels op zijn gaan zitten."Madison ik hou het.."."Sssss" onderbreekt ze mijn zin.Ik begin nu echt chagerijnig te worden,tot ik Madison op zie staan en naar iemand zie toe rennen."BROEEEEEERTJEEEE"."ZUSJEEEEE".What the fuck,heeft ze mij laten wachten om haar broertje te kunnen zien.Jezus zeg,die ziet ze thuis toch of wat?Ik sta op en loop kwaad naar Madison toe."JEZUS MADISON JE HEBT ME LATEN WACHTEN OP JE FUCKING.....".Mn ogen worden steeds groter en groter."Op kiro?"


Reacties:


Kyoru
Kyoru zei op 3 aug 2009 - 17:25:
Omg Kiro 0.o
hij is cuteeeeee
please mega uber snel verder!
dat is een bevel

xK.K.^^


Xethalicious
Xethalicious zei op 27 juli 2009 - 7:11:
Kiro

Ik weet hoe zijn mama en zus er uit zien hè? Heb ze ontmoet bij het concert

Snel verder, hij is echt super goed<3!



Pressure
Pressure zei op 25 juli 2009 - 11:48:
VERDER BITCH


cocoloco
cocoloco zei op 25 juli 2009 - 0:06:
ai caramba!!! dan voel je je lullig!
verder ik wil weten hoe madison reageer en anders kiro wel!!


dms136
dms136 zei op 24 juli 2009 - 19:54:
veder veder