Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rock Of Love: Tom » 1

Rock Of Love: Tom

24 juli 2009 - 22:51

567

8

403



1

Veel plezier ofzo n.n

Madison POV

Pfoe, ik ga me niet verlagen tot jou niveau. zegt ze arrogant -alsof í­k begon.
Sorry voor Delynna. zegt het bruinharige meisje. Ik ben Marly, maar sorry, ik denk dat wij nooit vrienden gaan worden. Ik wil gewoon neutraal blijven met jou. Geen vriend, geen vijand. Goed?
Ik knik. Die Marly is aardig, maar zoals ze zegt, we gaan nooit vrienden worden.
Met een grote lach op hun gezicht lopen twee meisjes binnen - één heeft bruine dreads met een bandana en de ander heeft donkerblond golvend haar. Ik kijk toe hoe Marly naar het meisje met de dreads stapt.
Heey, ik ben Marly en jij? vraagt Marly spontaan.
Ik ben Sky, wij gaan vast goede maatjes worden.
Marly lacht. Denk ik ook. Vervolgens stapt Marly rustig naar de ander. Ik ben Marly zoals je al hoorde. En jij bent? vraagt ze vriendelijk.
Mireille zegt ze een beetje verlegen.
Mireille en ik zaten samen op de bus, tof kind dat het is. zegt Sky chill.

Delynna POV

Ik huppel vrolijk naar Marly toe. Hoi. zeg ik kortaf tegen de andere.
Hoi. zeggen ze vrolijk.
Delynna, dit zijn Mireille en Sky, Sky en Mireille dit is Delynna.
Leuk. antwoord ik ongeïnteresseerd.
Nou, snuift Sky, ik ga maar eens naar die andere daar. Relaxed stapt Sky naar Madison, vanaf moment één beginnen ze te lachen -toch één iemand die het goed kan vinden met dat dí­ng.

Xetha POV

Ik lach even gemeen en adem dan diep in en uit -zo kan ik beter voor een lange tijd aardig zijn. Ik wandel de grote villa vrolijk binnen en ga meteen naar drie meisjes -waarvan er twee leuk zitten te praten en één afwezig niets zit te doen. Hooi! roep ik vrolijk naar de meiden toe. Wat zien jullie er leuk uit! meld ik slijmerig enthousiast.
Ik ben Marly. zegt een bruinharig meisje.
Ik ben Xetha, wat fijn je te ontmoeten. De slijmerigheid spat eraf maar dat merkt heus niemand.

Kesly POV

Ik ben nu al een tijdje aan het praten met Lindsey en Liesbeth. Een beetje verlegen komt een mooi blondharig meisje binnen gestapt -de laatste. Marly huppelt vrolijk naar haar toe -ze huppelt naar iedereen toe waar ze het achteraf goed mee kan vinden, naar Lindsey, Liesbet, Madison, Libby en mij huppelde ze naar zeggen niet vrolijk naartoe.
Zozo, een mannelijke stem komt van ergens rechts boven. Het blijkt dat jullie er allemaal zijn! zegt de mannelijke stem blij. Voorzichtig komt de man achter de stem tevoorschijn, het is Tom.
Aaaah! Dat is Tom! roept Madison enthousiast.
Ik kijk naar de twee bitches, Delynna en Libby -Libby is geen bitch tegen mí­j maar wel tegen anderen. De twee rollen tegelijkertijd overdreven met hun ogen. Tuurlijk is het Tom. Wie verwachtte je dan? Sinterklaas? ze kijken elkaar lachend aan.
Dat was tegelijkertijd bitch! roept Delynna enthousiast. Ze geven elkaar een high five en draaien zich dan -plots heel serieus- terug in de richting van Tom
Nonchalant komt Tom de trap afgelopen. Inderdaad, ik ben het. Tom Kaulitz, diegene waarmee jullie de komende weken een avontuur mee gaan beleven. Hij lacht.
Enthousiast gillen alle meiden zodat het gewoon pí­jn doet.
Er zijn een paar huisregels.
Iedereen is plots heel stil -ze vinden het blijkbaar niet zo leuk.
Eén: geen vrijpartijen zonder mij en twee: trek jullie bikinis aan want we houden een poolparty! roept hij enthousiast.
Als kippen zonder kop rapen we onze tas op en lopen naar boven. Marly loopt voorop dus is al eerste bij de slaapkamerdeur.
Ãâ my gód Marly kijkt ongelovig maar nog altijd relaxed voor zich uit.


Reacties:

1 2

Moiitjx33
Moiitjx33 zei op 13 aug 2009 - 20:21:
Wohoooh ^^ Tom is heet ^^
Ok, waarom zei ik dat?
Echt een leuk verhaal


TWINcest
TWINcest zei op 25 juli 2009 - 14:15:
Wat doe je me aan! Waarom nou weer zwemmen T.T
Was ik niet duidelijk? x']
Mja.. haha.. Sky vet droog: Ik ben Sky, wij gaan vast goede maatjes worden.
Ik hoor het mij/haar al zeggen x'D
Btw: Sky gilt en huppelt niet [a]
Laat Marly maar lekker huppelen ^^


UnknownRiot
UnknownRiot zei op 25 juli 2009 - 14:05:
OEwhh ö
kelsey likes =D
Snel verder ^^


CosmicPurple
CosmicPurple zei op 25 juli 2009 - 11:04:
Nhaha, hilarisch ^^
Maar waarom híºppelt Marly in godsnaam? x)
Nja, maakt niks uit. Doe maar verder!

<3


Minority
Minority zei op 25 juli 2009 - 11:00:
Ghahaha.. ^-^

Ik ben geweldig, in deze serie.
-Moest even-
Maar, deze serie is geweldig, en nu snel verder. 8'D