Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Drawn <-- afgerond » 11

Drawn <-- afgerond

25 juli 2009 - 21:32

2480

2

435



11

Tom:
we waren nu druk bezig met koken. Debio wilde een echt diner maken voor ons allemaal en dus moesten Henna en ik helpen. we waren bezig appels in te pakken met bladerdeeg. ik had van mijn hele leven nooit zoveel leren koken dan in de vier weken dat we bij Debio verbleven. 'nee sufkop je moet de appels zo inpakken.' Henna knikte naar mijn creatie. 'wat je nu aan het doen bent is de appel killen in plaats van toedekken.' ik lachte naar haar en ik kreeg een stralende lach terug. ik kon het inmiddels heel goed vinden met Henna. ze had precies dezelfde dingen als mij. muziek maken, gitaar spelen, de even handige ongelukjes, zelfs dezelfde humor. ik was gewoon echt verliefd op haar al kon ik het zelf niet geloven. en wat ik nog moeilijker vond was het feit dat zij mij niet leuk vond dacht ik.
Flesh kwam even later binnen. hij zag er wat vermoeid uit en hij zag nogal wat bleekjes.
hij liep naar Yala en gaf haar een kus. hij mompelde iets in het oor van Yala die toen verdrietig naar haar schoenen staarde. 'eten is klaar!' riep Debio en ik legde mijn appel in bladerdeeg op het bakblik. 'die zien er mooi uit' zei Debio tegen ons en ze deed het bakblik in de oven. die zullen over twee uurtjes klaar zijn en dan kunnen jullie ze vullen met slagroom.

We gingen met zijn allen aan de tafel zitten en begonnen aan het voorgerecht. Hartige tonijn salade en stokbrood met kruidenboter. Kersie had haar eigen voorgerechtje gekregen van Debio. Ze was speciaal aan de slag geweest voor haar. Gustav moest om de haverklap zijn eigen vork neerleggen om een hapje bij Kersie naar binnen te schuiven. Flesh vond het heel leuk om te zien dat die twee zo goed met elkaar konden opschieten.
'wat voor een werk doe je eigenlijk?' vroeg Georg aan Flesh. 'ik werk nu nog in de techniek.' legde Flesh uit. 'ik moet licht geluid en andere dingen regelen bij verschillende bedrijven. alleen ben ik bang dat dat niet meer zolang zal duren.' Yala verslikte zich en Bill klopte haar op de rug. 'bedoel je dat ze je gaan ontslaan?' vroeg ze paniekerig. Flesh knikte zacht en keek naar zijn bord. 'ze willen alles gaan doen met de computers dus dan ben ik overbodig.' we keken allemaal met medelijden naar Flesh. 'maar geen nood ik heb misschien al ander werk.'zei Flesh. het klonk niet heel overtuigend maar dat maakte niet heel veel uit.

op dat moment klonk er geschreeuw van buiten en werd er aangebeld bij Debio's huis. Debio liep naar de deur en kwam even later met iemand de woonkamer ingelopen...

Bill:
er stond een meisje in de woonkamer van ongeveer veertien a vijftien jaar oud. ze had lichtblond haar met zwarte strepen erdoor die ze verborg onder een zwarte pofpet. ze leek een beetje op een Debio maar dan kleiner. ik moest terugdenken aan die keer toen we haar voor het eerst ontmoette. alleen was Debio kleiner geweest en had dit meisje groene ogen. ze droeg een zwart truitje en een normale broek met daaronder hoog op geveterde laarsjes. ze hield een grote schoudertas in haar hand en ze keek naar haar voeten. 'hoi mam' stamelde ze een beetje en wij keken in de richting van Yala. die stond op en liep naar het meisje toe. och lieverd wat doe je hier nu al? wat is er gebeurt?' ze vroeg alles in het Nederlands dus verstond ik er weinig van. 'Georg haal jij even een stoel van boven? en Henna pak even een extra bord met bestek oké?' de twee knikte en pakte de dingen die gevraagd waren. even later schoof het meisje verlegen aan.

Flesh stond op en zuchtte even diep. 'ik zal dit even uitleggen.' zei hij en hij wende zich even naar het meisje. 'Milou, dit zijn de jongens van Tokio hotel en het meisje daar is Henna. Debio kende je al als het goed was. De jongens spreken niet heel goed Nederlands laat staan het verstaan ervan dus stel jezelf even voor in het Engels.' het meisje knikte en stond aarzelend op. 'eh.. hi ik ben Milou.' ze schudde zacht omstebeurt onze handen en ook wij noemde onze namen op. het verwonderde dat ze op haar leeftijd niet helemaal door het dolle heen ging om ons te ontmoeten.
'nou...' vervolgde Flesh. 'Milou is ook een dochter van Yala. haar ex-vriend Jeff is de vader. normaal woont ze daar dan ook en krijgen we haar niet vaak te zien. maar ja nu is ze dus ineens een week te vroeg." hoezo te vroeg?' vroeg ik. 'dat telefoontje in het zwembad.' zei Yala. 'Jeff wilde perse dat ze volgende week al bij ons zou gaan wonen. hij vindt haar maar vervelend en het zit zijn nieuwe relatie in de weg.' ze wende zich naar Milou. 'lieverd, waarom ben je er nu al dan?' even was het stil en het meisje staarde uitdrukkingsloos naar haar bord. vervolgens vertelde ze het verhaal in faunethisch Engels. ik wist dat ook ik geen ster was in Engels op die leeftijd en dus kon ik er wel uit opmaken wat ze vertelde. ‘pap was het zat dat ik de hele tijd zogenaamd in de weg liep. ik moest steeds vaker naar mijn kamer omdat pap en die vriendin van hem 'dingen' moesten doen. gister werd ik boos en heb mezelf toen een uur lang opgesloten in de badkamer. pa trok het niet meer en heeft mijn spullen in een tas gepropt. daarna sleurde hij me de auto in en heeft me hier toen gedropt met de mededeling dat ik geen kind was van hem maar van dat stomme mens wat zich nu moeder durfde te noemen.' ze slikte en keek weer naar de grond.
'o nee.' Flesh zakte weer neer op zijn stoel. 'dit gaat niet lukken Yala, we zitten al krap bij kas en als zij er ook nog bij moet, dat redden we gewoon niet hoe graag ik het ook zou willen.' Yala barste in snikken los en omhelsde haar oudste dochter. Milou bleef gewoon uitdrukkingsloos voor zich uitstaren.

wat een ellende. dacht ik bij mijzelf. dat kind is helemaal van slag en haar moeder en stiefvader kunnen niet eens voor haar zorgen. laat staan voor zichzelf. ik zag dat Gustav een traan wegpikte. ook Georg stond met emotie op honderd procent te kijken naar het tafereel.

'ik haat mezelf.' hoorde ik Milou mompelen. dat kon ik heel duidelijk verstaan.
Debio stond nu op. 'we zullen jullie helpen Flesh en Yala. deze week moet een gezellige week worden met zijn allen en Milou mag daar gewoon aan meedoen. maken jullie je geen zorgen over dat geld. ik zal er voor zorgen dat er bij jullie in ieder geval brood op de plank is. 'haar woorden ontroerde mij. ik zag Tom ook opstaan; inderdaad. ook al kennen we Milou niet eens en jullie pas een paar dagen, wij zullen jullie ook sponsoren. toch jongens?' we knikte allemaal hevig.
er verschenen nu ook tranen in de ogen van Flesh. 'hoe kunnen we jullie bedanken?' vroeg hij. 'door hier al te zijn.' zei Debio.

de stilte die daarna volgde werd verbroken door Kersie. 'Milou, zusje?' ze keek met haar grote bruine oogjes naar het meisje en strekte haar armpjes uit. Milou stond op en omhelsde haar. 'ja ik ben je halfzusje.' en ze keek glimlachend naar Flesh. 'en dat is onze echte papa' zei ze en daarna wees ze op Yala. 'en mama zit daar.' de kleine Kersie lachte en klapte in haar handjes. Milou ging weer zitten en ze zag er nu een stuk rustiger uit.

'o het hoofdgerecht is klaar.' zei Debio en ze liep naar de keuken. ze kwam terug naar de tafel en liep zo nog een paar keer heen en weer. uiteindelijk ging ze naast me zitten en stond de tafel vol lekkere dingen. 'zo te zien kook je nog even goed.' merkte Milou op. 'en het smaakt zeker professioneel.' zei Georg die zijn bord vol schepte.
de avond vorderde en we raakten wat in gesprek. het toetje, de in bladerdeeg gehulde appels gevuld met jam en slagroom uit de oven, waren erg geliefd. Milou kreeg de helft van Kersies deel. ze konden het beide anders toch niet op.
ik praatte wat met Milou. het bleek dat ze op haar school gepest werd vanwege dat haar ouders nog zo jong waren en het feit dat ze zich anders gedroeg dan de rest. ik herkende dat en we praatte er dan ook uitgebreid over. ook vertelde ze dat ze onze muziek niet eens mocht luisteren van haar vader. ze vond onze muziek goed maar ze bekende eerlijk dat ze eigenlijk niks gaf om onze band. 'muziek is muziek toch? het gaat om het geluid en de swing en niet om de zanger of bandleden.' ik gaf haar wel gelijk. ik vond haar toch erg veel op de jongere versie van Debio lijken. net zo wijs en verlegen.
Milou had Debio nog maar één keer ontmoet vertelde ze. dat kwam omdat haar moeder en haar echte vader ruzie hadden toen Debio op bezoek kwam bij haar moeders huis. 'we konden het gelijk al geweldig vinden.' zei Debio.

uiteindelijk eindigde we om twaalf uur op de bank met zijn allen met een drankje en wat toastjes. ‘laten we dan nu maar gaan slapen.' zei ik tegen de anderen. 'we moeten morgen naar de studio in de buurt voor het opnemen van onze nieuwe single." ik mag hopelijk wel mee?' vroeg Debio. en ze trok een pruillipje. 'ja, jij en Henna mogen mee.'zei ik. 'dan gaan wij ook maar op huis aan.' zei Yala. 'morgen moet Kersie naar de crèche en Milou moet naar school.' Milou's gezicht vertrok gelijk. ze zuchtte en stond ook op. je kon zien dat ze echt baalde om weer naar school te moeten. wat kende tom en hij dat gevoel goed.
'hoe laat ben je dinsdag uit?' vroeg ik aan Milou. 'een uur.' antwoordde ze. 'heb je dan zin om met mij en Debio de stad in te gaan?' even klaarde haar gezicht op. ze keek naar Yala. 'als jij je huiswerk dan in orde hebt mag het wel maar ik heb geen geld om mee te geven.' beantwoorde Yala het gezicht van Milou. ze keek weer even wat bedroefder. 'maak je geen zorgen hoor.' zei Debio. 'ik steek haar wel eventjes in de kleren. dat mag ik toch wel doen voor een nepnichtje van me?' ze sloeg een arm om Milou en ze keken nu samen met pruillipjes naar Yala. 'mag het alsjeblieft?' zei Debio met een kinderachtig stemmetje. Yala schoot in de lach en keek naar Flesh. ook hij lachte en zei toen; vooruit dan maar. als je immers bij ons in gaat trekken heb je wel kleding en schoolspullen nodig. wat heeft je vader eigenlijk allemaal is je tas gegooid?'
Milou ritste haar tas open en bekeek de inhoud. 'al mijn schoolboeken zitten erin en een pyjama. geen toiletspullen en voor de rest wat ondergoed. en volgens mij zit mijn dagboek er ook bij.' ze leek nog vrij optimistisch voor iemand die net al haar spullen kwijt was. 'mooi dan weten wij wat je allemaal nodig hebt' zei ik in het Engels en ik keek haar glimlachend aan. 'we zullen je half twee ophalen vanuit je huis oké?' Milou's gezicht fleurde helemaal op en ze pakte haar tas. 'oké, tot dinsdag dan.' zei ze en ze liep naar haar moeder die Kersie haar jasje aan trok. 'kom je dan mama?' zei ze en ze pakte Kersie van haar over en deed de rits van Kersies jasje dicht.

Debio liet ze uit en we zwaaide ze nog na. 'echt wel hectisch.' zei Henna. 'ja...' zei ik en liep richting de trap. 'kom dan gaan we slapen.' vervolgde ik. Debio pakte mijn hand en liep achter mij aan. 'wij komen zo.' zei Tom. en hij trok Henna mee naar de tuin. 'maak het niet te laat tortelduifjes!' riep Georg hen na maar ze waren de tuin al te ver in gerend. 'ik ga ook zo slapen.' zei hij daarna. 'mag ik nog even mijn mail checken op mijn laptop Debio?' ze knikte en Gustav plofte naast hem. 'gaan jullie maar.' en hij klapte het beeldscherm omhoog.

ik trok Debio verder de trap op. we kwamen in haar kamer waar ik mijn lippen op de hare drukte. 'je lijkt wel een moeder van ons.' zei ik en ik lachte. 'je kan zelfs Georg opdragen iets te doen terwijl als ik zoiets vraag hij gewoon blijft zitten.' Debio keek me aan. 'het zijn gewoon broertjes voor me geworden en broers en zussen kunnen elkaar commanderen.' haar verklaring was zo simpel en toch wel logisch. 'zie je mij dan als een broertje?' vroeg ik een beetje teleurgesteld. 'nee, jij bent nog ietsje meer.' antwoordde ze. 'jij bent degene waar ik echt van hou.' ik smolt helemaal van binnen en mijn lippen drukte weer op de hare. mijn wonderlijke, lieve en zorgzame Debio. degene waarmee ik oud wilde worden en een leven wilde leiden.
onze tongen vonden elkaar en we kuste hevig. ik aaide haar heupen en haar rug. zij sloeg haar armen rond mijn nek en streelde mijn haar. we kuste zo een tijdje. ze legde haar hand op mijn borstkas. daarna pakte ze mijn hand en legde die op haar borstkas. 'jij zit voor altijd in mijn hart.' zei ze. 'vind je het niet vervelend dat ik je aanraak?' vroeg ik bezorgt. 'nee, het voelt fijn.' zei ze en ze legde haar armen weer om mij heen. ik streelde haar huid en we plofte neer op het bed. ik leunde op mijn zij en liet mijn vingers over haar lichaam glijden. ze huiverde een beetje maar liet het me gewoon doen.
ik kuste haar weer en ze omhelsde me weer. 'strelen mag maar verder durf ik nog niet echt.' zei ze en ik knikte. ik kon me makkelijk inhouden als zij dat wilde. zij was gewoon de ware voor me en ik respecteerde haar.
ze stond op en trok haar T-shirt uit. 'moet ik me nog omdraaien?' vroeg ik maar ze schudde haar hoofd. 'het maakt me niet meer uit of je me ziet of niet. ik vertrouw je wel.' ze keerde me de rug toe en deed haar bh los. daarna trok ze haar slaapjurkje aan en kleedde zich verder om. ik stond ook op en deed mij shirt ook uit en kleedde me om. we waren een beetje verlegen en kropen daarna haastig in bed. ze legde haar hoofd op mijn borstkas en zo vielen we samen in slaap. nog net hoorde ik Tom en Henna giechelend hun kamer binnenlopen. even hoorde ik nog wat gekreun en daarna viel ik weg in een heerlijke droom...


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 27 juli 2009 - 0:55:
verder laat het me verder meid het is een super verhaal en nu ga ik slapen het is als best laat


cocoloco
cocoloco zei op 26 juli 2009 - 3:16:
ècht goed!!!! snelverder ik wil touwens weten wat tom en henna hebben gedaan in de tuin