Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tila Tequila » Tila Tequila goes wild » Just our little secret [3]

Tila Tequila goes wild

14 okt 2008 - 17:17

206

2

377



Just our little secret [3]

Tila pov.


Je zit nog steeds met Brandi in de keuken.
Elk moment kunnen de producers komen om alles klaar te maken voor vanavond.
'Brandi?'
Brandi kijkt je hoopvol aan met haar huilgezicht waar uitgelopen make-up op zit.
Toch heeft ze nog steeds die ogen die zo mooi zijn dat je haar niet kunt weerstaan.
Je schuift langzaam dichtbij haar en zoent haar voorzichtig.
Brandi heeft het begrepen, ze mag blijven.
'Maar Brandi, niemand mag weten dat je hier bent. Anders komen er allemaal roddels in de bladen en kun je niet meer normaal over straat. We moeten het nog geheim houden.'
Brandi: 'Dankje Tila dit betekent heel veel voor mij, maar voor hoelang moeten we het geheim houden?'
'ik weet het allemaal even niet maar 1 ding weet ik wel en dat is dat ik je opnieuw een kans wil geven.'
Je schenkt drinken voor Brandi en jezelf in en jullie praten nog even totdat je je weer bedenkt dat ze haar plek nog moet betrekken.
'Brandi ik ga je nu laten zien waar je de komende tijd gaat verblijven.'
Brandi knikt, pakt haar koffer en loopt achter je aan naar je slaapkamer.
Brandi: 'Moet ik hier blijven?'
Je schudt je hoofd en opent een deur die zo goed verstopt is dat niemand hem ooit zou kunnen vinden.
Dan zien jullie...


Reacties:


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 23 nov 2009 - 20:29:
Wat zien wij? ^^


Nana
Nana zei op 14 okt 2008 - 17:51:
= nieuwschierig,
snel verder schrijven!!
xkusx