Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » niet de juiste dood? <-- afgerond » ziener.

niet de juiste dood? <-- afgerond

26 juli 2009 - 12:32

348

2

289



ziener.

Bill:
'waar heb je het over? natuurlijk zie ik je.' het meisje keek me nog steeds verwonderd aan. 'is er iets? kun je me niet beter bedanken voor het feit dat je nu geen platte pannekoek bent?' zei ik een beetje geïrriteerd. het meisje schudde haar hoofd. 'je hóórt me niet te kunnen zien.' zei ze en ik keek haar raar aan. wat bedoelde ze nou? 'je bent een ziener!' zei ze plots dat ik er van schrok. 'een wattes? is alles wel goed met je?' een oude dame kwam naar me toe. 'jongeman, gaat het een beetje? tegen een boom raten is niet bepaald gezond hoor.' en vervolgens liep ze weg. tegen een boom praten? ik praatte tegen dat meisje voor me. niet tegen de boom achter haar! maar het meisje grinnikte. 'zei ik je toch. je hóórt me niet te kunnen zien. of te kunnen aanraken. net als die dame van net. net als bijna iedereen hier. maar jij bent duidelijk een ziener. je moet me helpen. die stem zei dat een ziener wist wat ik moest doen.' ik raakte in de war. waar had ze het over? zieners? en waarom moest ik haar helpen? dit sloeg nergens op. 'i...ik ben geen ziener of zoiets. ik ben Bill. Bill Kaulitz. en ik weet niet wat er met jou is, maar het is in ieder geval goed mis.' ze keek gelijk bedroeft dat ik eigenlijk wel spijt had van wat ik gezegd had. 'misschien is het beter zo. ik kan beter onopgemerkt blijven. niet herkenbaar voor mensen. misschien moet ik gaan zoeken naar nog iemand zoals ik.' de toon in haar stem was treurig. 'sorry, zo bedoelde ik het niet. maar ik snap je niet.' ze keek op en ik keek recht in haar heldere ogen. heldere blauwe ogen met bruine streepjes. en hier en daar een paars vlekje. 'ik ben geen mens meer. ik ben hier om mijn fout te herstellen al weet ik niet welke dat is. ik ben niet doodgegaan zoals het voor mij bedoeld was. Bill, ik ben een geest... en jij een ziener...'


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 8 aug 2009 - 14:05:
cooeeellll!!
ben duidelijk melig


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 27 juli 2009 - 19:34:
ooew spanend ik lees verdur