Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 13

Listen to your heart

14 okt 2008 - 18:31

217

1

207



Hoofdstuk 13

Ik heb daar zeker 2 uur gezeten voor mijn ma eindelijk de oprit opreed. Helemaal doorweekt en bevroren van de kou zat ik op de drempel voor de deur. Mijn ma snelde naar de deur en maakte zo snel mogelijk de deur open. Ik bedankte haar en nam mijn gsm uit mijn zak. Ook mijn gsm was helemaal doorweekt en uitgevallen. Mijn scherm was helemaal stuk. Dat word weer eens een nieuwe gsm kopen. ik trek meteen mijn kleren uit en stap onder een lekker warme douche. Ik trek droge kleren aan en loop naar beneden waar mijn moeder de chauffage een paar graden hoger gezet heeft. 'zorg maar da g elekker warm hebt. Of ge word nog ziek' zegt mijn moeder. Ze had natuurlijk gelijk. Toen ik de voglende morgen warm had hoeste ik om de 5 seconden hoesten ik had ook erge koorts. Ik moest van mama absoluut in bed blijven. Ik kreeg mijn zus' oude gsm dus ik kon toch berichtjes sturen. Ik heb gewoon mijn sim-kaart in haar gsm gestopt. Ik zet de gsm op en zie dat ik enorm veel berichten en gemiste oproepen heb. '20 New Messages and 5 recieved calls' stuk voor stuk van Bill. Ik lees niet alle berichtjes maar bel hem gewoon. mit bill' 'hey bill Layla hier' ...


Reacties:


ananas
ananas zei op 14 okt 2008 - 20:52:
Haay!
hij is zoals altijd gewoon SCHITTEREND!
ik weet ik val in herhaling, maar het is altijd heel erg mooi
en het is altijd de moeite waard om in herhaling te vallen!
ik wil weten waarover de smssen gingen!!!
en natuurlijk ook het gesprek!^^
Snel het vervolg!

xAnanas