Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rock Of Love: Tom » 2

Rock Of Love: Tom

26 juli 2009 - 15:52

825

9

393



2

Sophia POV

Wat is er? vraagt Sky rustig.
Kijk zelf of zo. antwoord Marly rustig.
Uit de weg bitch. Delynna duwt me bruut weg zodat ze door kan.
Oké. zeg ik vriendelijk tegen Delynna.
Leuk toch? zegt Sky.
Wat jij leuk vind? zegt Libby woest. Dan heb ik evenveel plaats als jullie! En ik móét meer plaats hebben! Waar is mijn advocaat?
Chill. beveelt Sky rustig, Zo erg is het toch niet?
Niet erg? Niet erg! roept Libby overstuur. Is dit dan ook niet erg als jij toch niets erg vind? Libby begint Sky te slagen en nog hard ook.
Sky pakt rustig Libbys armen vast. Praat niet meer tegen me, oké? zegt Sky rustig.
Maar wat is er nu met de slaapkamer? vraag ik een beetje verlegen.
Kom, kijk maar. zegt Marly vriendelijk.
Ik wurm me door de andere en kijk naar het gigantische bed -het bed waar we í¡llemaal in moeten slapen. Ik voel me er niet zo goed bij -ik ben een underdog en ga nooit weten wat ik moet vertellen.

Sky POV

Wat bezielde dat mens dat zich Libby noemt toch? Ik negeer haar nu voor de rést van mijn leven -ik hou niet van iemand een nieuwe kans te geven én ik was trouwens al van plan geen aandacht aan haar te spenderen.
Tom zit te wachten, we moeten onze bikinis aandoen. zegt Kelsey vrolijk.
Pff, bikinis, zwemmen -ik haat mijn lichaam showen. Ze zeggen wel dat ik een mooi lichaam heb maar ik hou er niet van -zo met je lichaam zitten te showen. Alle meiden zitten zijn aan het omkleden terwijl ik levenloos op het bed naar de kussens zit te staren.
Ga jij niet mee zwemmen? vraagt Marly.
Jawel, maar ik wacht tot iedereen weg is om me om te kleden -ik hou er niet van om met mijn lichaam te showen.
Vind je het erg dat ik wacht -om je gezelschap te houden? vraagt ze
Ik schud mijn hoofd.
Ik zie jullie in het zwembad. zegt Mireille terwijl ze de kamer verlaat.
De laatste -buiten jou en mij dan- is weg, je kunt je omkleden.
Ik strek me languit over het bed en probeer mijn zwarte eastpak sportzak die veel te groot is én meer dan honderdvijftig euro -veel te veel trouwens- heeft gekost te nemen. Ik gris mijn bikini eruit en hou hem voor mij. En wat vind je van mijn bikini? Plotseling heb ik het gevoel dat er een lampje boven mijn hoofd brand -ik ben mijn boardshort vergeten. Snel neem ik de boardshort uit mijn tas en laat het nog eens zien. Die short hoort er ook nog bij.
Die bikini met bijpassende short is cool.
Ik ga me maar even omkleden of zo. Ik loop met mijn blauw met grijs en wit en nog wat geruite bikini en mijn bijpassende in dezelfde kleuren geruite short de badkamer in. Terwijl ik me omkleed denk ik aan hoe moeilijk het voorstellen is dat zon geruite bikini met allemaal verschillende kleuren mooi kan zijn -maar het is niet ruitje per ruitje andere kleur maar gemixt. Met mijn bikini aan stap ik de badkamer uit. Ik neem nog snel een oversized hoodie, topje, sleffers en een handdoek uit mijn zak. Kom, ik ben klaar.
Marly knikt en volgt me naar het zwembad.
Heey! verwelkomt Xetha ons blij, ik rol met mijn ogen -ik voel dat er í­éts mis is met dat wijf.
Ik voel voorzichtig met mijn voet in het water om te voelen of het koud is -het water is redelijk van temperatuur. Ik wil mijn voet uit het water trekken maar voor dat ik het weet zit ik het zwembad -Marly heeft me erin geduwd. Marly. zeg ik uitdagend. Ik trek me op om uit het zwembad te gaan en duw vervolgens Marly het water in.
Ik zie dat jullie je al goed vermaken. Tom komt tevoorschijn uit het poolhouse. Hij rent het water in met als gevolg dat í­édereen nat is.
Dankje. snauwt Libby.
Tom rolt overdreven met zijn ogen.

Tom POV

Hmm, die word precies snel boos -niets voor mij. Ik zie een meisje met dreads en een ander meisje water naar elkaar spetten en elkaar onder duwen. Ik zwem naar de twee toe en zeg: Hoi.
Yup. zegt het meisje met dreads relaxed -ze is zo relaxed alsof ze net een joint heeft geroken of zo. Dus jij bent die beruchte Tom waar miljoenen meisjes dagelijks op kwijlen en zeggen dat ze op hun tachtig nog naar jullie concert zullen gaan en zeggen dat ze met jou gaan trouwen?
Denken meisjes dat dan?
Ik heb alleen maar zon voorgevoel. zeg ik ironisch. Ach ja, wat onbeleefd, ik heb me nog niet voorgesteld. Ik ben Sky.
En hoe heet die vriendin daar van jou? vraag ik -die vriendin van haar lijkt me ook heel erg leuk.
O, sorry. verontschuldigt het meisje zich. Ik ben Marly. Je hoeft je niet voor te stellen hoor -iedereen weet dat jij Tom Kaulitz heet en heel erg yummie bent. flapt Marly eruit. Sorry. zegt ze snel.
Ach, geeft niet. geef ik toe -ik vind het eerlijk gezegd héél leuk dat ze me yummie vind.


Reacties:

1 2

Moiitjx33
Moiitjx33 zei op 13 aug 2009 - 20:24:
Haha, Tom is meer dan Yummie ^^ Hij is totally Yummie ^^
Onnodige info -_-
Ik ga snel verder lezen
x


VAMPSEY
VAMPSEY zei op 27 juli 2009 - 10:49:
Haha ^^.
Ik mag die Libby niet. Zo'n verwend nest >_>.

Snel verdeer! <3


Xethalicious
Xethalicious zei op 27 juli 2009 - 5:18:
Ik mag Sky niet o; Mij beledigen ._.

Snel verder<3!


TWINcest
TWINcest zei op 27 juli 2009 - 0:51:
Wahahha.. Dorien,
Ik heb niets gezegd!!
Van die short ook niet Ãâ
Freaky gwoon..
En Sky is een stonede garnaal x']
Nee, geintje..
En Tom heeft volgens mij al zijn voorkeuren.. *kuch* Marly *kuch*
Geweldig <3


Minority
Minority zei op 26 juli 2009 - 21:01:
Whaha, Yummie doet me denken aan yoghurt. x'DD

Ach, snel verder!! ;DD