Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » What I like About You Is What You Like About Me. » What I Like About You Is What You Like About Me. (4)

What I like About You Is What You Like About Me.

14 okt 2008 - 19:16

398

3

362



What I Like About You Is What You Like About Me. (4)

Ze schrok dan ook toen ze voelde dat er iemand naast haar ging zitten. "Ze hadden het tegen mij, niet tegen jou." hoorde ze een mooie stem zeggen.
Ze wilde niet weten wie het zei. Aan de stem alleen al hoorde ze dat die persoon speciaal was. Haar zintuigen stonden op scherp. Ze rook een heerlijke heur. Ze kon hem niet beschrijven. Ze hield van de geur, ze hield van de stem. Ze hoorde een zucht. Tot dat moment had ze het erg koud gehad, omdat ze ongelukkig was. Maar nu ze voelde dat er iemand heel speciaal naast haar zat, warmde ze op. Ze voelde zich gelukkig. Wat een persoon allemaal niet kan opwekken zonder dat je hem ziet. Ze was bang om teleurgesteld te worden, wat als het nu tegenviel met die persoon? Ze durfde niet opkijken. Ze wilde echt niet weten wie de persoon was. Deze magische, onbekende band was te speciaal om te verbreken. "Gaat het?" vroeg de stem. Melody's lichaam bedekte zich met kippelvel. Het horen van de stem zorgde ervoor dat ze zich rustig en toch opgewonden voelde. Het was tijd om te ontdekken wie de engel nu eigenlijk was. Ze tilde haar hoofd op en keek in de mooiste ogen die ze ooit had gezien. Prachtige blauwe ogen. Ze bekeek het gezicht zelf en er ging een schok door haar heen. De jongen! Nu kon ze hem pas echt goed bekijken. Hij had normale jongensschoenen aan, een mooie jeansbroek en een T-shirt waarvan ze het merk niet kende. 'Heartbreaker' was het merk. Daar had ze nog nooit van gehoord. Ze bekeek opnieuw zijn gezicht. De mooie blauwe ogen trokken meteen terug haar aandacht. Ze zou er in kunnen verdrinken. Ze zou er in wí­llen verdrinken! Hij had een gave huid, een zachte huid, dat zag ze wel. Een normaal neusje en prachtige lippen, waaronder er 2 piercings zaten. Ze had gevoel dat ze droomde. Ze hoopte van niet. Want dromen eindigen. Dit, wilde ze, mag nooit eindigen. Na lang in zijn ogen gekeken te hebben stelde de jongen zijn vraag opnieuw. "Gaat het wel?" Melody knikte langzaam. "W..waarom zouden ze jou emo noemen? Zo zie je er helemaal niet uit!" zei Melody. "Jij ook niet." antwoordde de jongen. Melody glimlachte flauw. Ze ademde diep in en rook opnieuw zijn geur. Ze voelde zich er high door. Niets kon haar moment stelen.


Reacties:


NatasjaKiPi
NatasjaKiPi zei op 14 okt 2008 - 20:27:
Verdeeer. ♥


Luzifer
Luzifer zei op 14 okt 2008 - 19:57:
Oehh,, sexy(hij vooral)!!
Snel verder!!
Xx


Mango
Mango zei op 14 okt 2008 - 19:42:
Aah, leul! Snel verder
xX