Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Cousincest [TC] » 1: De rëunie

Cousincest [TC]

26 juli 2009 - 17:07

255

0

215



1: De rëunie

Mama drukt me een boeket in mijn handen. ‘Dat is voor oma,leg hem maar op de achterbank.’ Ik doe wat er gevraagd word van me en open de portier van de auto. “Je zult heel de familie ontmoeten! Het is zo lang geleden,ooh.. al die gezichten zullen de herinneringen weer opbrengen.” Mompelt mam in zichzelf. Ik vind het een beetje eng. Ik ben zowiezo al associaal,dus vreemde mensen ontmoeten ligt niet in mijn aard. Dan zijn het nog familieleden ook, en ik ken ze niet eens. Ik trek de keukenstoel van achter me en ga er op zitten. Mama sleurt me er meteen van af. “Pas toch op voor je kostuum! Straks is het vuil!” “Van op een stoel te zitten?” Ik zucht. Wanneer mama gestressed is,kan je er weinig mee aan vangen. “Kom,ga in de auto zitten. We vertrekken zo. Het is een uur rijden,dus zorg dat je pipi hebt gedaan.” “Mama!” Roep ik genant. Ik ga in de auto zitten en spreid mijn benen. Het is benauwd hier. ‘woop,pling’ mijn broekzak verlicht. Andi stuurde me net een smsje. ‘Maat, Wr ga jy nrtoe?’ Als ik uit het raam kijk tegenover me zie ik dat Andi voor het raam zit. ‘Blyf by oma slapn,familiefeest fzo.’ Hij bekijkt zijn sms en steekt zijn duim omhoog. Ik lach naar hem en steek mijn gsm weer weg. Mama stapt in,en terwijl houdt ze haar hand onder haar kont dat haar bloedrode jurk niet kreukt. “Op naar oma!” Ze start de motor en onze auto vertrekt richting Berlijn.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.