Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Cousincest [TC] » 2: En dat is?..

Cousincest [TC]

26 juli 2009 - 17:07

378

2

209



2: En dat is?..

Na een uur word ik gewekt door mama. “We zijn aangekomen.” Ik kijk door het raam en zie dat het al avond word. “Hoe laat is het?” “5 uur.” Voor een zomer avond is het al rood aan het schijnen in de lucht. Ik stap uit en neem het boeket mee, dat half door mijn voeten vertrappelt is. Een beetje rechtsteken en voila. Ik ga bloemist worden. Mama neemt voor opa de mand met wijn mee en ik sluit de auto af. We bellen bij het grote huis van oma en opa aan en nonkel Dirk komt open doen. “Héé, Simone! En oh Tim,jij bent er ook bij!” “Ik moest wel.” Zeg ik chagrijnig. Meteen stompt mama me tegen mn schouder. Dirk lacht nep en laat ons binnen. In de woonkamer zitten al mijn tantes,ooms, omas en opas uit de hele famillie. Aangetrouwde nichten,neven, ik ken ze niet allemaal. Maar ze boeien me ook niet. Ik ga ergens tussen mijn tante Anette zitten en mijn opa. Tante Anette is echt lief,ze is 40 en ze is nooit echt tegen mijn stijl en look geweest. De rest van de familie lacht altijd met mijn dreadlocks en piercing. Ik geef er weinig om. De familie leden stromen toe in de kamer,met geschenken en eten. Mensen praten over die bekende ‘goede oude tijd’ en ik zit er maar te zitten. Alles lijkt zo traag voorbij te gaan,tot opeens de deurbel weer gaat. Uit de opening verschijnt een jongen met zwarte haren,in het leer en een eeuwige glimlach. Op het eerste moment zou ik hem ongelofelijk gay vinden. Maar het uitsluiten vergeet ik snel als hij mijn richting op kijkt en zwaait. Vreemd genoeg zwaai ik terug,ook al ken ik hem niet. Hij is heel erg anders. Hier en daar hoor ik een paar namen naar hem toegeroepen. Bill, of Billa.. hij lijkt me een lieve jongen. Hij gaat in de zetel schuin tegen over me zitten. Zijn been schuift over het andere en hij legt zijn zwart gelakte nagels over zijn schoot. Hij heeft zijn ogen opgemaakt,en het is nog goed gelukt ook. Opeens hoor ik mijn tante mijn naam roepen,uit de droom. “Kom dan Tim, het eten is klaar!” Ik sta recht en zie dat hij ook rechtstaat. Bill dan.


Reacties:


MissCullen
MissCullen zei op 26 juli 2009 - 22:15:
Haai leuk verhaal.. Maar wAt is is &#8220 dit???
En Tim Wie is Tim hij heet toch Tom?


MariTom
MariTom zei op 26 juli 2009 - 21:49:
Oehw, hij lijkt me heel leuk! [:

Maarr... vraagje: Waarom staat er steeds Tim? XD

En wat is dat » &#8220 « tussendoor de hele tijd?

Ik ga snel verder lezen ;]