Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Cousincest [TC] » 3: Oogcontact en meer

Cousincest [TC]

26 juli 2009 - 17:08

592

0

194



3: Oogcontact en meer

Aan tafel word er allemaal lekker eten en drinken doorgegeven en op hun borden gelegd. Ik neem kip met kroketjes, en nog wat mango en een watermeloen. Een saté en nog wat aardappelen. En spaghetti. Ik begin gulzig aan mijn eten. Ik schrok de mango met de kip tergelijkertijd binnen,en stik bijna als Bill tegenover me komt zitten. Ik klop op mijn borstkas en slik alles in. Hij heeft het gezien. Oh,ik schaam me nu dood. Hij heeft een stuk minder op zijn bord liggen. Aardappelen,kalkoen, kersjes,aardbij en een beetje sla. Hij gaat zitten en schenkt zichzelf wat cola in. Hij begint ook te eten. Ik wil mezelf graag voorstellen,maar ik weet niet hoe. Wat is mijn naam en wie ben ik? Het klinkt gek,maar ik kan het precies niet. Ik kijk gewoon naar mijn bord,en eet verder. net als hij. Mama duwt haar voet tegen de mijne. “Kijk niet zo naar beneden. Er zijn mensen.” Ik zucht en hef mijn hoofd op,maar Bill heeft zijn hoofd nog altijd naar beneden. Naast hem zit een grote man,hij heeft brede schouders en een snor. Het is volgens mij zijn vader. Die drinkt lustig van zijn wijn en praat met mensen.

Later word er besloten buiten nog even rustig verder te praten. Enkele gasten vertrekken al,maar de plezier zit er nog in. Ik sta tegen een geroest tafeltje in een donker hoekje aan het einde van de tuin. Ik steek mijn sigaret op, het enige licht in de buurt. Ik adem de rook in en steek de sigaret tussen mijn vingers. Achter mij hoor ik geritsel van het gras. Oma heeft geen huisdieren,als ik me omdraai kijk ik in de glinstende ogen van de jongen. “Aangenaam,Bill.” Hij steekt zijn hand uit die ik moeilijk kan zien. Ik mik maar ergens om mijn hand naar toe te lijden en schud hem de hand. “En jij bent..?” “Tom.” Zeg ik en hoest ongezond. “Roken is niet goed hé.” Zijn hoofd knikt naar het vonkje tussen mijn vingers. “Weet ik.” Hij komt naast me staan en zet zich ook tegen de tafel. “Heb je er eentje voor me?” Ik grijns en neem een sigaret uit mijn pakje,geef hem een aansteker en de sigaret en kijk hoe hij op aparte wijze het ding aansteekt. Hij is veel vrouwelijker dan andere jongens. “Nog zo laat hier?” Na een lange stille periode tussen ons verbreekt hij de stilte. “Ik blijf hier slapen. Tis niet gemakkelijk om van Magdeburg naar hier te rijden,en mijn moeder drinkt nog veel dus..” “Ghah,” Als hij lacht verlaat de rook zijn mond. Hij heeft witte tanden. “Mijn vader ook, hij wou het niet riskeren dus blijven we ook voor een nacht. Morgen weer naar Aken.” “Leuk.” Ik sis even als ik de rook inhaleer en duw mijn sigaret uit op de grond. “Hoe komt het dat ik jou niet ken?” Vraagt hij dan op een hele andere toon als net. “Geen idee. Ik ken de helft van deze mensen niet. Boeit me ook eigenlijk niet.” “Mij dus ook niet?” “Hmm..” zeg ik wat speels,maar hij interesseert mij juist wel. In de verte hoor ik bij het huis de schuifdeur open gaan, het silouette van mijn moeder verschijnt in de verlichte veranda. “Tom,komen! Oma en opa gaan slapen,ze willen dat jullie ook gaan slapen!” Ik hoor Bill achter mij giechelen. “Dat bedoelt ze ook met jou.” Dan stopt hij met lachen. “Dan zullen we maar snel gaan slapen hé.” Bill stompt zijn sigaret in de vijver en we lopen over het gras met avonddauw naar binnen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.