Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Cousincest [TC] » 4: Misschien wel,maar misschien ook niet

Cousincest [TC]

26 juli 2009 - 17:09

312

0

193



4: Misschien wel,maar misschien ook niet

Mama vouwt mijn kleding op en hangt ze over de stoel aan het bureau. Ze knipt het licht naast de deur uit en kruipt naast me in het 2 persoonsbed. “Gezellig hé,Tom! Net als vroeger.” Ik trek de lakens tot onder mijn kin en zucht. De zachte stof aan mijn voeten voelt fijn aan. De maan schijnt door de panoramas die aan de langste zijde van de kamer zijn gebouwd. Het is mooi,want je hebt zicht op het uitgerekte bos dat tot in de verte loopt. Mama zucht en begint irritant te ademen. “Stop met roken,ik haat het als je slecht ademt.” Er zit toch een beetje humor in die zin. “Doe het zelf.” Snauwt ze me terug. “Hoor je mij dan slecht ademen?” Ik duw mezelf uit het bed recht en ga boven haar hangen,en blaas mijn adem in haar gezicht. “Ah bah Tom, niet doen! Je adem stinkt naar wijn!” Ik grijns en leg me terug in bed. “Slaapwel.” Ze neemt mijn hand vast boven de lakens. Het voelt wel vertrouwd aan,een beetje zoals vroeger. Ik zucht. “Slaapwel mama.” Ik druk haar snel een kus op de wang en draai me op mijn zij,met mijn rug naar haar en mijn zicht op de bossen.

Heb je nooit gehad dat je echt heel graag een kennis als beste vriend wilt hebben? Die momenten die je in films en soapes zit,ook wilt beleven met hem of haar? Ik heb dat gevoel met Bill. Ik ken hem niet,maar ik zou het maar al te graag willen. Zijn ogen zitten vol plezier en kattekwaad,ik zou het graag willen beleven. Ik wil graag met hem in bomen klimmen en er uit vallen, ik wil vuurwerk in het bos afsteken,in verboden terreins binnensneaken, tot middernacht ons lammes drinken en gewoon .. vrienden zijn. Ookal is hij mijn achterachter weet-ik-veel neef,het kan me niet schelen. Ik wil Bill.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.