Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Cousincest [TC] » 5: Van romantisch tot gÃÂȘnantisch

Cousincest [TC]

11 aug 2009 - 18:18

292

1

212



5: Van romantisch tot gÃÂȘnantisch

Als er een kussen in mijn gezicht word gesmeten veer ik uit mijn bed. “Aah,moeder!” Krijs ik humeurend. “Goeiemorgen zonneschijntje, de aarde zegt hallo!” Meteen trekt ze de gordijnen open zodat de zon in mijn ogen kan schijnen. “Aaaaaaa!” ik kruip meteen onder de lakens en duw het kussen daarbij boven op mijn hoofd. Ik hoor de deur opengaan,en een vervloekte stem naderen. “Tom! Ooh, word wakker lieverd!” Oma trekt het kussen van mijn hoofd en ik mompel iets van nee. “Wat ben je toch schattig als je net wakker bent!” ze slaat haar handen op haar wangen en trekt de lakens van mijn lijf. “Oh,wat zie ik nou..” als ik naar haar kijk heeft ze die handen op haar mond geslagen,ik kijk naar onder en kan met alle glorie naar mijn ochtenderectie kijken. Nee,kan het nog erger? Mijn ego naar de knoppen. “Geeft niet jongen,iedereen heeft zijn probleempjes!” zegt mijn oma blij. Waarom in godsnaam mijn oma?! “Ik ehm.. moet douchen.” Met snelle passen loop ik naar de badkamer. Daar staat Tim met zijn handdoek en tandeborstel aan te schuiven in de gang. En daar sta ik dan,met een stijve in mijn boxer en bloot bovenlijf voor hem. Zo rood als een tomaat,en mijn handen voor mijn stijve. Wanneer hij me opmerkt en me goed bekijkt begint hij te schaterlachen. Ik durf amper te bewegen. “Ik zie dat jij lekker hebt gedroomd..” met zijn tandeborstel wijst hij grijnzend naar mijn broek. “Tis niet wat het lijkt hoor!” Roep ik nog tevergeefs. “Oh Tom toch,” de eerste keer dat hij mijn naam uitspreekt. “Dat is zo cliché.” Als zijn vader uit de badkamer komt went hij zijn blik af en loopt sierlijk de badkamer in,en trekt de deur met een smak toe.


Reacties:


MariTom
MariTom zei op 26 juli 2009 - 21:58:
Whahaha x'D

Omgosh, da's echt ZO'N Tom actie!

Géwéldí­g! Echt waar XD