Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Cousincest [TC] » 6: Het begin van het einde

Cousincest [TC]

26 juli 2009 - 17:10

281

0

207



6: Het begin van het einde

In de middag vertrekken mama en ik. Mama zegt dat we nog een uur in de hete zon zullen rijden dus we kunnen beter nu al gaan. Bill heb ik niet meer gezien. Ik zou ook niet weten waar hij is, het huis is gigantisch. Oma komt met tranen in haar ogen naar me toe gewaggelt en drukt me een natte zoen op mijn wang, terwijl ze mijn wangen samenpitst. “Braaf zijn he lieverd..” Ze drukt nog een paar korte kusjes op mijn wang en laat me los. “En kom gauw terug!” Opa neemt zijn knokkels in gereedheid en wrijft ze over mijn kruin. “Geen vieze dingen doen..” Hij knipoogt nog even en laat me dan los. “Ja,ja.” “Dag Tom!” Mijn oma houdt haar hand voor haar mond als ze ons uitzwaait. Onze auto rijdt van de oprit af en we rijden naar huis.

30 juni, 2009. 2 weken later.

In het 4de middelbaar zitten als 15 jarige is niet gemakkelijk,al je vrienden zijn 16 en mogen wettig gezien alcohol,en jij niet. “Tom,ga je mee nog wat drinken?” Roepen ze me na de bel toe. “Nee,ik zal mijn fantastisch rapport maar thuis laten zien.” Ze grijnzen en steken net buiten de poort elk hun sigaret aan. Veel plezier dan. Ze lopen stuk voor stuk achter het haagje naar het dorp. Andi blijft achteraan even staan. “Spreken we af?” “Zeker.” Ik lach vriendelijk. Zijn ogen draaien naar de grond en met zijn duim titst hij tegen zijn sigaret. “Eens trekken?” Ik neem zijn sigaret over en inhaleer stevig. “Kan je gebruiken.” Hij neemt de sigaret af,klopt op mijn schouder en volgt de rest. Ik zet me aan de bushalte en wacht op de bus.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.