Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tila Tequila » Tila Tequila goes wild » Place 2 stay [4]

Tila Tequila goes wild

14 okt 2008 - 19:28

203

0

360



Place 2 stay [4]

Tila pov.

Je maakt de deur van een van je geheime kamers open waar Brandi een tijdje gaat verblijven en je ziet dat Brandi haar ogen uitkijkt.
Tsja het is ook niet niks... een slaapkamer met een gigantisch 2 persoons hemelbed, bijpassende chique nachtkastjes erlangs, daarvoor een zithoek met 2 banken, tafel en een televisie, een grote kledingkast en dan heb je nog de badkamer die ook best luxe is.
Brandi geeft een gil van verbazing en omhelst je en zoent je.
Je vindt het fijn dat ze tevreden is want jullie weten allebei niet hoelang ze daar moet verblijven.
Brandi: 'Thanks Tila, maar hoe moet het met eten?'
'Ik kom je eten brengen en blijf soms ook bij je eten en don't worry we brengen samen echt wel tijd door.'
Jullie geven een afscheidszoen en dan wenst Brandi je succes met de opnamens.
Je loopt de kamer uit, door je slaapkamer naar beneden.
Je kijkt even televisie en voor je het weet is het middag.
De deurbel gaat.
Dat moeten de producers eindelijk zijn.
Ze zetten je nog in de make-up en zetten dan stuff voor het programma klaar.
Voordat het zover is, is het al avond en kunnen de boys en girls elk moment komen.
De producers waarschuwen dat iedereen op je stoep staat...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.