Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Cousincest [TC] » 10: Je bent echt een speciaal iemand

Cousincest [TC]

26 juli 2009 - 17:13

441

0

170



10: Je bent echt een speciaal iemand

Tijdens de wandeling naar de nachtwinkel zeggen we een pak minder dan voor heen. Bill mompelt alleen wat over bier en chips,meer niet. “Wacht jij even buiten? Ik ga wat bier kopen,ik ken deze mensen.” Hij gaat naar binnen en het belletje van de deur rinkelt. Ik zet mijn voet tegen de muur van de winkel en steek nog een sigaret van Bill op. De rook siddert naar boven. Bill komt even later met een fles wodka en 2 pakken sigaretten terug. “Bier was op.” Grijnst hij. Hij geeft mij een pakje en laat de fles zien. “Dat lust je toch wel?” “Zeker!” we lachen en lopen naar Bills’ huis.

Bij zijn thuis zit zijn vader voor de tv met veel drank en vettig eten. “Pap,” Bill gooit met een smak de deur dicht. Hij sleurt de fles naar zijn kamer. Ik volg maar gewoon. “Hou het netjes!” Roept zijn vader met een mond vol eten naar Bill toe. “Jaja!” Als ik binnen ben gooit hij zijn deur dicht en doet die op slot. “Maak je niet druk, hij is zo altijd als hij dronken is.” Hij klopt even op de kast die op zijn kast staat en beeld verschijnt op de tv. Naar mijn verbazing,nog duidelijk ook. “Ik heb hier zelfs een sekszender op.” Grapt hij. “We tappen af van de buren.” “Handig.” Lach ik. Bill gooit op zijn bed dat tegen het raam staat het pakje en de fles,en zoekt achter zijn kast naar een matras. Onhandig schuift hij hem er uit en laat hem naast zijn bed vallen. “Kan je hier wel op slapen denk je? Of wil je bij mij in bed?” Ik lach heel erg hard,tot ik in zijn doodserieuze blik kijk. “Nee,ik vind dit wel goed.” Maar eigenlijk,bij Bill zou het heel knus en gezellig zijn,lijkt me.. Bill neemt een laken en een kussen uit zijn kast en legt ze mooi gedekt op het matras. “Voila!” Zegt hij op zijn Frans. “Merci beaucoup!” Ik plof me op het matras en gooi mijn schoenen uit. Mijn pet leg ik ook aan het einde van het matras en kijk ondertussen naar de film op de tv. Het is een horror,eentje waar ze allemaal gewoon vermoordt worden. Meer niet. Ik leg mijn hoofd tegen het bed van Bill om me wat te ontspannen. Opeens voel ik een trekkend gevoel aan mijn dreadlocks. Als ik boven kijk,zie ik dat Bill mijn dread aan het bestuderen is. “ Wat doe je?” Lach ik. “Nou ik heb nog nooit een dreadlock gevoelt,dus ja.” Ik grijns en kijk terug naar de tv. Ik laat hem maar doen,het is best schattig? Wat raar..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.