Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Cousincest [TC] » 11: Zo'n nacht waar je je niets meer van zult herinneren

Cousincest [TC]

26 juli 2009 - 17:14

439

0

177



11: Zo'n nacht waar je je niets meer van zult herinneren

De rest van de avond drinken we wat,alhoewel ik het een beetje bescheiden hou. Ik wil helder blijven,want er is iets met mij aan de hand. Ik heb rare gevoelens. Bill drinkt zich ongegéneert lazarus. Als de films op tv allemaal zijn afgelopen en overgaan naar seksreclames,besluiten we te gaan slapen. Het is inmiddels al 2 uur snachts.

In mijn bed denk ik na. Ik ben toch wel redelijk aangeschoten,want de tegels op Bills plafond lijken opeens ruitjes. Maar wat deed ik? Wat doe ik eigenlijk? Hoor ik zo tegen beste vrienden te doen,of is dit absurt? Flirt ik nu met mijn neef? Of is het normaal als je een puber bent om te experimenteren? Eerlijk gezegd had ik een ongelofelijke stijve,na dat ik bijna met Bill gezoend had. Opeens voel ik een warm been tegen me aan. Ik adem diep in en kijk geschrokken naast me. “Tom,ik ben bang. Monsters komen me halen.” Hij is doodserieus,want de tranen staan in zijn ogen. “Ach,schat toch.” Spot ik met hem. Het is best wel erg voor ‘m. “Waarom noem je me schat? Vind je mij leuk?” Vraagt hij opgewonden. “Ja helemaal,” Ik lach er enkel maar mee. Hij legt zijn hoofd in mijn nek. “Mag ik bij je liggen?” “Ja tuurlijk.” Het voelt zo goed,om hem dicht bij me te hebben. Het voelt vertrouwd,ik voel dat mijn lul begint te tintelen. En per hartslag gaat hij omhoog. Bill voelt het ook,natuurlijk. Aangezien zijn been over mijn lul hangt. Hij begint te grijnzen,want ik voel zijn spieren van zijn kaak opspannen aan mijn schouder. Hij heeft ook een erectie,ik voel het aan mijn knie. Ik aai over zijn zwarte haardos. Het is zo zacht. Opeens voel ik allemaal kleine likjes in mijn nek. Bill zet een zuigzoen. Mijn erectie begint harder en harder te worden. Die van Bill ook. Ik vergeet even alles en geniet van zijn tong en zijn hand die onder mijn slaapshirt kruipt,en zachter kringetjes maakt rond mijn navel. Ik begin zwaar te ademen,net als Bill. Opeens voel ik dat hij zijn kussen naar boven werkt. Op mijn nek,hoger,hoger, dan op de rand van mijn lip,en tenslotte op mijn lippen. Zijn lippen zijn zo zacht,mijn hart gaat zo snel,al mijn spieren spannen op en ontspannen,achter elkaar. Heel snel. Mijn erectie is echt zo hard als staal. Ik bijt wat op zijn lip,en leg mijn hand op zijn wang. Ik draai me ook op mijn zij zodat ik me op zijn lichaam kan concentreren. Het is zo lekker. “Raak me aan.” Hoor ik tussen onze passionele kussen van hem komen. En zo veranderde de sleep over in een wilde seksnacht..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.