Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Cousincest [TC] » 12: De werkelijkheid komt naar boven

Cousincest [TC]

26 juli 2009 - 17:15

516

0

202



12: De werkelijkheid komt naar boven

Door een hels gekraak worden mijn ogen door het bewustzijn opengetrokken. Ik kreun zachtjes en wrijf in mijn ogen. Ik zie niks,het is donker! Zou het nog nacht zijn? Nee,want ik ruik de ochtenddauw. Ik hoor de vogels. Ik til mezelf op en BAF! “Autschh,” Sis ik pijnlijk. Boven mijn hoofd hangen latten. Ik lig onder het bed,volgens mij ben ik van de matras gerolt. Naast me ligt Bill op de matras te slapen,met zijn rug naar me toe. Hij gaat rustig op en neer waardoor de zon die door de lamellen aan Bills raam schijnt heen en weer schommelen over zijn zij. Ik probeer mezelf vanonder het bed uit te krijgen,en klamp mij vast aan het matras. Maar door mijn lawaai wordt hij wakker. Zijn ogen zijn nogal donker,nogal.. zwoel. “Goeiemorgen..” Zegt hij hees,en eindigd zijn zin met een geeuw. “Hoi..” “Goed geslapen?” Vraagt hij terwijl hij recht klauwterd als een leeuwtje. “Dat wel,maar opgestaan..” “Hoezo?” Hij kijkt gespannen alsof het zijn schuld was. “Ik werd wakker onder je bed.” “Haha!” Lacht hij. Ik glimlach een beetje verlegen. En dan is het stil. We weten niet wat er nu gaat komen. Omdat het zo stil is,begin ik na te denken. Hoe was gisteren? Dan schiet alles een voor een als een film door mijn hoofd. Eerst kwam het drinken,dan het beseffen,en dan kwam Bill. Alleen maar Bill. Zijn naakte lichaam speelt zich in mijn hoofd tussen de sterren af. Ik heb het met Bill gedaan. Ik bijt op mijn lip en duw mijn handen op mijn lul om de erectie te voorkomen,en duw mijn ogen dicht. Bill merkt het op. “Wat is er?” “Niks,wc.” Ik raap al mijn kleding van de grond en loop naar de gang,en baan me een weg naar de wc.

Ik draai de kraan van de douche dicht en voel de koude in mijn huid bijten. Vlug die kabine uit en ik neem een handdoek van het rekje. Mijn lichaam hangt vol druppeltjes die ik er allemaal af veeg. Zonde. Ik kijk in de spiegel en zie een hele andere Tom. De beelden van gisteren gaan door mijn hoofd. Ik voel me vies,want ik hoorde het niet te doen. Ik val niet voor hem,het kwam door de alcohol. Hij ook. Hij kan geen homo zijn. Ik veeg mijn gezicht af en hoor geklop op de deur. “Tom?” Het is Bill. “Wacht even,” ik zoek naar mijn boxer en trek hem snel aan. Niet dat het veel uitmaakt,hij heeft mijn schwanz toch al gezien. “Mag ik?” “Ja kom maar.” Hij komt naar binnen en kijkt rond in zijn eigen badkamer,alsof hij hem nog moet verkennen. “Ehm,ik vroeg me af.” Mijn maag draait om. “Heb jij ook zo geen raar gevoel over gister?” “Ehm..” Ik kijk naar beneden. “Was het jou bedoeling?” Vraagt hij dan. “Om met jou te tehh..” Ik maak enkele bewegingen met mijn handen. “Nee,niet echt.” “Oke mooi,dan is er niks gebeurd. Toch?” Hij lacht mislukt. “Ja.” Ik lach. “Gewoon vrienden.” Hij steekt vriendelijk zijn hand uit. “Vrienden.” Maar als ik zijn hand aanraak voel ik een tinteling in mijn hart.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.