Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Cousincest [TC] » 14: Tranen zijn maar water van wanhoop

Cousincest [TC]

26 juli 2009 - 17:19

439

0

194



14: Tranen zijn maar water van wanhoop

“Dag lieve schat,” Mama duwt me gesneden boterhammen onder de neus zodra ik beneden aankom. “oi.” Een korte begroeting na het krabben aan mijn ballen. Ik zet me aan de tafel en neem op eigen tempo een mes en beleg. Mama komt aanschuiven en bekijkt me nieuwsgierig aan. Even later heb ik het door. “Ja,wat?” Vraag ik terwijl ik verder smeer. “Vertel,hoe was het.” Ik kijk haar aan en zie dat ze ongeduldig met haar duim tegen de lepel in haar tas tikt. “Nou,” “We hebben gezopen. En toen zijn we gaan slapen. Maar het was leuk.” Zeg ik gewoontjes. “meer niet?” Zegt ze verbaasd. “Nop.” Met een plonsende P. Ze zet teleurgesteld haar tas neer en zucht. “Saaie pietjes,in mijn tijd was dat anders..” Voor ze aan een lang verhaal uit haar jeugd begint neem ik mijn boterhammen van mijn bord en neem een hap. “Sorry mama maar ik moet nog mail checken kom zo naar beneden.” Zeg ik tussen het kauwen door en loop naar de deur. Ik ren de trap op en snel mijn kamer in. Ik druk de knop van de computer aan en wacht op het geluid dat zegt dat ik aangemeld ben,wat al snel volgt. Ik klik msn aan en meld me daar ook op aan. Wanneer mijn lijst met contactpersonen zich opent zie ik dat Bill online is. Ik klik zijn naam dubbel aan en begin het gesprek. “Mij gemist? ” Even later piept mijn computer. “Ja tuurlijk,ik wachtte op je.” “Echt?aahw,ik dacht.. Ik laat ook maar even kijken of je er bent. ” “” is zijn antwoord. Dan is het een tijdje stil op de chat. “Ik moet gaan.” Typt hij,maar voor ik nog tot ziens kan zeggen is hij offline. Ik kijk met lege ogen naar het scherm. Pff, achja. Hij zal zeker toch niet boos zijn of zo zeker. Net als ik wil afsluiten, komt Joris online. “Tom! Zin in een party tonight? :p @ Paradise club.” Ik grijns,precies wat ik nodig heb. “Graag.” “7 uur,en neem wat vrienden mee. Zieje.” Ik wil hem nog wat vragen maar hij staat op afwezig,en meestal kan ik hem dan niet meer bereiken. Ik denk na. Wie kan ik meevragen die van alcohol en feestjes houdt? Maar dan flitst het in me voorbij; Bill.

Ik bel naar Bill om te vragen of hij voor vanavond 5 uur naar Berlijn kan komen. Vreemd genoeg na zijn rare afscheid van vanochtend stemt hij toch in om te komen. Om 4 uur haal ik hem af aan het station. Veel schoolvrienden van me zullen er zijn,dus ik hoop dat ik het gení¢nte moment met Bill niet verklap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.