Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Cousincest [TC] » 15: Alleen liefde overwint

Cousincest [TC]

26 juli 2009 - 17:20

1595

0

253



15: Alleen liefde overwint

Als ik en Bill aankomen zie ik dat al mijn vrienden al binnen zijn. Hun auto’s staan op de parking. Ik en Bill zijn met de fiets,omdat ik nog geen auto mag rijden. We parkeren hem en lopen naar binnen. Binnen is het verschil tussen hier en buiten qua licht en warmte een groot verschil. Het is hier druk en iedereen is aan het feesten. Joris komt met 3 glazen in zijn hand die onhandig bengelen naar ons toe. “Welkom in mijn club!” Roept hij belabbert. Hij smijt haast de drankjes op een tafel naast ons waar Bill van schrikt,want hij trekt zich naar achter. “Ik ben Joris,aangenaam.” Hij neemt Bills hand en schud er hevig mee. “Jij bent die jongen van Aken, hé? Toms neefje?” “Bill.” Stelt hij zichzelf en wat ongemakkelijk voor. “Goed zo jongen. Tom is een goede jongen,echt waar.” Hij klopt ruw op mijn schouder,en ik lach een beetje ongemakkelijk. 2 vrouwen komen achter hem aan en sleuren hem de massa in. “Sorry boys, ze missen me moet gaan later.” Rammelt hij achter elkaar aan. Bill lacht verlegen en neemt een glas van de tafel. “Wat is dit?” “Geen idee,maar ik heb dorst.” Lustig grijp ik naar het andere glas en drink het in 1 keer leeg. Met een hele worp gooi ik het glas op de bar. “Zo,dus je denkt dat ik niet kan drinken?” Zijn blik in zijn ogen voorspellen onheil. Gewaagd duwt hij zijn lippen vol gloss tegen het glas en haalt het glas per seconde wat meer omhoog. Uiteindelijk is al de drank in zijn keel en slikt hij het door. Zijn adamsappel gaat van boven naar onder bij het drinken. “Zo.” Hij gooit zijn glas naast het mijne en kijkt me aan. “Idioot.” “Jou idioot.” Hij tuit zijn lippen en trekt een kinderachtig gezicht. Ik lach en neem zijn schouder vast. Mijn hoofd buigt zich naar zijn oor. “Luister,” Zeg ik hem. “Als ik te dronken ben kan het zijn dat ik vroeger naar huis ga. Mocht je mij niet meer vinden,kom dan naar huis. Oke?” Hij lacht en knikt gemeent. “Oke,lets go.”

De uren vliegen voorbij,net zoals de wodkas. En nog veel meer brol die me wordt aangeboden. Ik drink het allemaal maar op. Een meisje met de naam Kathy komt bij me zitten. Nuja, ze zit eigenlijk al op mijn schoot. Haar boezem wordt half tegen me aangedrukt. “Zo,waar woont jij?” “Vlakbij.” Zeg ik zachtjes. Mijn ogen lijken haar boezem wel te strelen. “Leuk. Zullen we naar jou huis gaan?” Ik zie even onze schone Kathy met drie ogen,maar na een tijdje wordt alles weer helder en zie ik dat ze me verward aankijkt. “Nou?” Ik kijk rond me en zie dat Bill in een hoekje,naast de speakers,met een drankje met rietje in zijn mond naar de menigte staat te kijken. Ik vind het best wel zielig voor m ,dat hij geen meid vind. “Moment liefke,ik moet even mijne nobele neef inlichten.” Ik neem haar van mijn schoot en zet haar op de stoel,en waggel naar Bill. “Billaaa.” Ik zie troebel en moet me even aan mijn neef vasthouden. Hij zet meteen zijn drank weg en houdt me vast. “How,how pas op..” “haaa,jij bent lief!” Ik druk hem een kus op de wang. Ik zie dat hij bloost. “Luister,ik ben naar huis met een chickie. Blijf jij nog?” Ik zie dat hij teleurgesteld kijkt. Tuurlijk,hij wil ook zo’n wijf. “Ik blijf nog wel even.” Zegt hij stilletjes. “Oke,tot vanavond. Jij bent de beste,je bent mijn beste vriend!” Ik geef hem nog een knuffel en loop met Kathy naar buiten.

Als ik buiten ben doet de frisse lucht me goed. Als ik op mijn fiets stap gaat het al een stuk beter. Ik zie weer helder en mijn dubbele tong verdwijnt half. Ik kan ook beter nadenken. Maar nog steeds,dronken. Ze komt achterop zitten en drukt zich tegen me aan. haar borsten en poesje prikken in mijn rug. Als een gek fiets ik door de straten. “Waarom zo snel,cowboy?” Vraagt de blondine. “Omdat ik je wil.” Grom ik sexy. Bij mijn huis aangekomen doe ik zo snel ik kan de deur open,ik loop naar boven en doe het licht aan. “Maar wel shh, want mijn moeder slaapt.” “Tuurlijk lieverd.” Ze sluit de deur achter zich en terwijl ik me op mijn bed uitkleedt krijg ik een heuse striptease voor mijn neus. Mijn paal maakt een circustent in mijn boxer. Na dat ze zichzelf van haar kleding heeft ontdaan begint ze ook aan mij. Of wat ik nog aanheb,dan. Ze trekt met haar nagels de boxer van mijn lijf,en komt op me zitten. “Heb je condooms?” Vraag ik haar. “Nee maar ik slik de pil.” “Beter.” Grijns ik. Ze komt op me zitten en ik glijd als het ware in haar. “Goooooood.” Kreunt ze. Ze begint hevig op en neer te wippen en ik kan het haast niet meer bijhouden. Ik neem haar heupen stevig vast en adem wild in en uit. Enkele minuten houd ik het vol,tot ik een kramp krijg en we van standje veranderen. “Kom,doggy style.” Ze gaat in exacte positie voor me zitten zodat ik enkel nog maar moet doen wat er van mij gevraagd. Na enkele minuten houden zowel ik als Kathy het niet meer uit. “Mag ik op je liggen?” Vraag ik snel voor ik echt niet meer kan stoppen. “Ja.” Ik ga op haar liggen en ga verder tot ik aan mijn hoogtepunt arriveer. “ik ga komen.” Hijg ik in haar gezicht. Maar net als ik voel dat het zo ver is,voelt het slecht. Ik stop met stoten en ga meteen uit haar. Met mijn handen in mijn gezicht zit ik op het bed. “Oh fuck,sorry.. echt sorry. Ik kan het niet.” Ze komt rechtzitten en kijkt me aan. “Ben ik niet goed genoeg? Vraagt ze verafschuwt. “Nee,oke ja.. nee! Maar luister ,tis niet…” “OH!” een harde hand vliegt tegen mijn wang. Mijn ogen spreiden zich open van verbazing. Als ik achter me kijk,raapt ze alle kleding van de vloer en trekt die aan. “Dag Tom.” Ze loopt weg en sluit de deur achter zich met een klap.

Het is 3 uur in de nacht. Ik kan nog altijd niet slapen. Ik heb mijn lakens tot aan mijn kin opgetrokken en kijk naar de wekker. Ik ben er nog altijd niet uit wat me er van weerhield om niet te komen. Het kí n Bill niet zijn. Hij is gewoon een vriend. Een beste vriend. Achter me hoor ik de deur stilletjes open gaan. Een klein sneetje licht schijnt tegen mijn muur. “Tom?” Fluistert Bill. “Slaap je al?” Ik wil heel graag doen alsof ik slaap,dat ik niks moet uitleggen,maar ik draai me toch maar om. “Nee.” Bill zijn gezicht straalt weemoede uit,maar ook geluk. Hij knipt het licht aan en doet de deur dicht achter zich. “Luister,het is..” “Nee ik snap het al.” Hij trekt zijn jas uit en zet zich op het bed,aan mijn voeten. “Hoezo?” “Je vriendinnetje kwam opdagen op het feest,ze leek nog al kwaad.” Ik lach sarcastisch. “Ongelofelijk,ze had gewoon nog niet genoeg.” “Wat is er gebeurd?” Onder de lakens zit ik zenuwachtig aan mijn vingers. “Gewoon,ik kon niet.. de daad plegen.” “Oh,dat ken ik..” Hij lacht alsof hij het al honderd keer heeft meegemaakt. “Oke,wat leuk. Ben ik niet alleen. Hé.” We glimlachen allebei. “En .. ohja,” hij steekt zijn vinger wat moeilijk in de lucht. “Je fiets stond niet meer buiten.” “FUCK DAT KLOTE KIND!” ik laat mijn tanden zien,maar wordt merkwaardig rustig als Bill zijn hand op mijn been legt. “Dat komt wel in orde.” Hij wrijft,net als mama,rustig heen en weer. Het voelt zo goed. “Kom,we gaan slapen.” Hij staat recht en trekt met zijn rug naar me toe zijn shirt uit. “You mind.” “Nee.” Ik ben er even stil van als ik zijn rug opnieuw kan zien. Hij maakt nu zijn broek open. Als die open is trekt hij ze langzaam naar beneden waardoor zijn kont in mijn richting gebukt is. Zijn schoenen en sokken schopt hij uit en gaat het licht uitdoen. Ik maak het nachtlampje aan en zie dat hij op de matras naast me gaat liggen. “Bill?” “Ja?” “Wil je bij mij komen liggen? Het voelt gewoon veel veiliger.” Geef ik eerlijk toe. “Tuurlijk,Tom.” Hij lacht alsof hij het ook zelf graag zou willen. Vreemd genoeg zegt hij dat niet. Hij staat recht en doet het laken omhoog om er bij de liggen. We liggen nu tegen over elkaar en elk op onze zij. Nu ik hem zo naar me zie kijken,krijg ik zin om hem te kussen. Maar het voelt ergens toch niet goed. Een goed soort niet goed? Ik weet het niet. Opeens voel ik dat zijn hand zich naar mijn onderrug verplaatst. “Mag ik?” Vraagt hij vriendelijk. “Graag.” Ik lach mijn oogjes dicht. “weetje,Tom..” Bill kijkt naar onder,dan weer naar mij. “Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt. Ik weet wel dat we gewoon vrienden zijn,maar het voelt gewoon goed om te knuffelen met jou. Ik vertrouw je echt 100%. En maak je geen zorgen om dat wijf,oke? Ze is jou niet waard. Dat is alleen iemand die heel veel van je houd.” Zegt hij zachtjes. Het maakt me aan het lachen. Hij bedoelt er iets mee. “Daar denk ik precies hetzelfde over.” Hij lacht en ik nestel me in zijn nek. “Slaapwel.” Maar na een paar seconden hoor ik al kleine snurkgeluidjes. Ik lach. Met alle respect,maar ik denk dat ik het zal moeten toegeven. Na vanavond ben ik voor de charmes van Bill gevallen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.