Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig} » WRONG, eh!

Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig}

27 juli 2009 - 8:49

482

6

367



WRONG, eh!

**Als je denkt, lijkt het voor jou net alsof je gewoon spreekt, zonder je zenuw-tik.** **Baka is Japans voor idioot of sukkel XD Meestal idioot XD** **Mensen die kunnen raden wie de jongen was(moet niet moeilijk zijn) krijgen een gratis koekje! XD** **Drop een reactie, please, thanx, bye**

Je giechelt en zet Dai weer op je schouder.
“Puh, watje, eh…”¯ Zeg je zachtjes, Deidara steekt geïrriteerd zijn tong uit.
“Hou die maar achter je tanden, eh, Dai en Akina zijn getraind om aan te vallen op commando, dus als je je tong wilt houden, eh….”¯ Snel verdwijnt Deidara’s tong weer in zijn mond.
“Maar je hoofdband is niet het enige waarvoor ik kwam, un, Pein wou dat je even langskwam, un.”¯
“Wie de fack is Pein, eh? =_=;”¯
“De leider, baka, un.”¯
“Oww juist ja, waar is die Au gast, eh?”¯
“… Au… Gast, un?”¯
“Zijn naam is toch Pijn, eh? =_=;”¯
“Nee, Pein, baka, un =_=;”¯
“Oww wat ben ik goed bezig, eh ”¯ Met die woorden loop je je kamer uit, je wilt lopen, maar aangezien je niet weet waar die… Pein… Gast is, draai je je om naar Deidara, in de hoop dat hij je wat vertelt.
Deidara zucht diep.
“Einde van de gang links, derde deur aan je rechterhand, un.”¯
“Oh juist, ga er meteen heen, eh.”¯ Je draait je om en loopt richting het einde van de gang, je laat je hoofd zakken, je kan nu net over het randje van de kraag van je Akatsuki jas heen kijken.
Als je bij het einde van de gang bent ga je naar links, zoals Deidara zei, wat was het nou? Derde deur rechts of tweede deur rechts?
Je twijfelt en besluit de tweede te nemen, je duwt tegen de deur aan, die op slot zit. Je gromt wat en klopt op de deur. Je hoort wat gemopper van de andere kant van de deur…
“Deidara…. Als…. Ik…. Vermoorden….”¯
Dat zijn de enige woorden die je goed kan verstaan, ze freaken je wel een beetje uit.
Je hoort de deur van het slot gaan, als de deur opengaat zie je een jongen voor je staan met rood haar, hij heeft geen shirt aan, en zijn lichaam…. Is raar, het freakt je uit, alsof het dat van een pop is.
Je gilt, de jongen ook. K*t, verkeerde deur! Dacht je, je kon er gewoon NIET tegen om jongens zonder een shirt te zien, en deze had ook nog zo’n eng lichaam!
De jongen gooit de deur dicht, en jij rent als een gestoorde door de gang, na een poosje stop je met rennen, en kijk je om je heen, je kijkt over je schouder.
Geweldig, langs de deur gerend! Denk je geïrriteerd als je je omdraait en weer terug loopt, je hijgt nog van het rennen, je laat je hoofd weer achter je kraag zakken, je hoofd is nog steeds rood van schaamte en er staat wat zweet op je voorhoofd, je veegt het snel af.
Je kijkt vlug even naar je schouders, gelukkig, Dai en Akina zaten nog steeds op je schouders of er niks gebeurd was.
Hijgend loop je terug naar de derde deur, en klopt aan, je veegt snel het laatste zweet van je voorhoofd en je probeert te stoppen met hijgen, je hoort de deur langzaam opengaan…


Reacties:

1 2

milosafarm
milosafarm zei op 28 juni 2010 - 18:00:
Hmm rood haar, poppen lichaam... Geen twijfel mogelijk het is.... Sasori!
Ikke nu koekje krijgen :3


SonadowLover
SonadowLover zei op 27 okt 2009 - 21:17:
Krijg ik nu dat koekje...


KawaiiGirl
KawaiiGirl zei op 10 aug 2009 - 15:15:
Haha, melig!!
*gaat naar volgende hoofdstuk*


RedHill
RedHill zei op 31 juli 2009 - 14:55:
Ha! Dat moet toch haast wel Sasori zijn. :3


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 27 juli 2009 - 10:57:
Lol! Owwww! Mag niet!!!!! Bij halfnaakte jongens aankloppen.