Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » lily&severus love story » those stupid marauders

lily&severus love story

26 juli 2009 - 22:10

159

3

212



those stupid marauders

hooi ben weer terug hier is het volgedne deel:D:D enne ff een vraagje: zal ik gwn later de hele tijd een lisa of peter of charlie pov doen(dat van charlie leg ik ui in of een ander verhaal of later in dit verhaal). of zal ik hier gwn een sev&lily story van maken?

sev. pov.

de moord op m,.,.,.
maar verder kwam je niet want iemand haalde het briefje ui je handen met toverkracht het was james potter, je had het kunnen weten.
"geef terug" zei je.
"nee"zei james.
hij bewoof zin toverstok op een manier die je kende en hing aan je enkels in de lucht. hoe kan hij doe spreuk weten? ow daarom dus dacht je.sirius had je toverdrankenboek gejat.
BOINK je was op de grond gevallen, james had de spreuk dus opgeheven.
je hoorde een bonk tegen je hoogd en alles was zwart.

peter. pov
james had jouw en remus gevraagd om severus naar het diebste deel van het bos te brengen. jullie mochten james zijn onzichtbaarheids mantel lenen.
je keek om je heen je was op de open plek, dit was het diebste deel van het bos.
hij had je gelukkog ook wat shortcuts geleerd, dus in 10 minuten waren julie bij de school. remus? vroeg je. hij gromde wat hij was de hele dag al heel stil geweest.


Reacties:


JoLiEnNnN
JoLiEnNnN zei op 18 aug 2009 - 22:20:
i lovee youre story !!!!
echt supper mooi
ga je pleazz snel verder
xx.


SillyMe
SillyMe zei op 18 aug 2009 - 18:38:
Leukk, als je verder gaat lees ik zeker mee!


simonella
simonella zei op 9 aug 2009 - 20:29:
reacties???? plz???