Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » Kusje in het busje...

Titelloos

30 juli 2009 - 1:25

353

6

421



Kusje in het busje...

Heey, reacties zijn en blijven van harte welkom. Ook mag je er meerdere plaatsen of mijn verhaal meerdere keren lezen zoals Linsey. Hopelijk vinden jullie mijn verhaal een beetje luek. Nu mag je gaan...LEZEN!(A)

Takuya stopte omdat hij uitgeput was en Linsey besprong hem... "Whahahaah, je hebt een fan TakuyaXD" zegt Miku plagend. "Je bent vast heel eerdig enzo maar wil je me asjeblieft los laten?-.-" zegt Takuya nogal een beetje boos tegen Linsey. Linsey laat Takuya los en gaat weer bij de bushalte zitten. "sorry..." zegt ze nog. Nu voelt Takuya zich schuldig dus gaat hij naast Linsey zitten en geeft haar een knuffel. (Aww wat is die lief). Linsey kijkt gelijk weer blij . "Maare, w88 jullie ook op de bus ofzo?" vraag ik aan Miku en de rest. "Jaaww -.- Onze Limo was opeens vertrokken dus nu gaan we met de bus terug naar ons hotel -.-" zegtie een beetje verdrietig. "Haha ." zeg ik. Kanon, Teruki en Yuuki gaan ook bij de bushalte staan en even later komt de bus aan. Hij is nogal vol -.- Linsey gaat gelijk naast Takuya zitte . (Das wel logisch) En Kanon gaat met Teruki en Yuuki agterin zitten waardoor ik en Miku automatisch overblijven en naast elkaar moeten gaan zitten (leuk)... Dus ik en Miku nemen elk een plaats op een stoel. Miku ging bij het raam zitten, lekker handig als hij er eerder uit moe dan mij . De bus stopt en we zijn vlakbij het hotel waar An Cafe verblijft. "Miku, we moeten eruitXD" zegt Kanon die naast mij is gaan staan. Miku kijkt op en ziet Kanon staan. "Wat? " Zegtie een beetje dom. "We moeten eruit " zegt Kanon opnieuw. "Ow.." zegt Miku. Kanon, Teruki, Takuya en Yuuki lopen naar buiten. Ik wil op staan zodat Miku er door kan. "Blijf maar zitten hoor " zegt Miku en ik kijk hem verbaasd aan. Opeens klimt Miku over mij heen en geeft me een kusje (Aww :3). "Doei, tot ooit " zegt Miku en loopt dan weg voordat ik gedag kan zeggen. "Wat bedoelt hij met ooit? o.O" vraag ik mezelf af.















Sorry Linsey dat er geen ztukje met Jou en Takuya in zat maar ik wil ook een ztukje met mij en Miku.. duzz dat ^^. Maar de volgnde zal ik wel wat met jou en Takuya verzinnen^^


Reacties??


Reacties:

1 2

takuyaxmy
takuyaxmy zei op 2 nov 2010 - 19:21:
GEHHEHEHHH XDXDXD TAKUYYsel XD


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 dec 2009 - 1:05:
mwhahaha XD veel reactie's van mij XD ik ben nog altij verslaafd aanjou verhal XD muahaha je hebt een die hard fan rebekka en weet je wie die, die hard fan is?nee? wel dazt ben IK XD


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 17 sep 2009 - 19:21:
mwhaahha nu ben i khem weer aan het lesen

leuk eh? mwhahaha xoxo linsooo <3<3


PanterPrint
PanterPrint zei op 27 juli 2009 - 20:13:
Super!!! xx My


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 27 juli 2009 - 15:34:
kheb hem nog is gelsen kvind je verhaal leuk om wel 100 x te lesen MUAHAHAHAHAHAHHA