Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » Misschien komen we morgen wel Dir en Grey tegen.

Titelloos

30 juli 2009 - 1:29

385

6

404



Misschien komen we morgen wel Dir en Grey tegen.

Die zin vond wel ff droog en grappig dus daarom XD. Nog steeds ontvang ik graag reacties en heb ik graag dat je dit verhaal leest (A)(A). Nu mag je gaan lezen:

Als Miku, Kanon, Yuuki, Teruki en Takuya naar het hotel lopen zwaait Miku nog even maar mij. Ik zwaai terug en dan rijd de bus verder. Linsey ploft gelijk naast mij neer. "Was het gezellig met Miku? " zegt ze plagend maar toch serieus. Ik knik licht maar begin dan te blozen. "Wat hebben jullie ooit gedaan?" vraagt ze nu heel serieus want ze zag dat ik bloosde. "Uhm hij gaf me een kusje" zeg ik nogsteeds heel erg blozend. "Awwwwwwww :3" zegt Linsey. "Uhm, hebben jij en Takuya nog iets lueks mee gemaakt?" vraag ik dan maar om snel van onderwerp te veranderen maar toch op een soort van zelfde onderwerp te blijven . "Jaaa, ik heb zijn nummer gekregen en handtekening en nummer van hotel kamer" zegt ze hyper. "Uhm, heeftie dat allemaal vrijwillig gegeven of heb je gedreigd? " vraag ik flauw. "Vrijwillig maar wel nadat ik het vroeg^^" antwoord Linsey. Ik begin te lachen XD. Als ik zie dat wel bij mijn huis zijn druk ik op het STOP-knopje en de bus stopt netjes bij mijn huis . We stappen uit en bellen aan. Mijn moeder doet open en vraagt wat we hebben gekocht. We laten de duizenden kledingstukken zien die we hebben gekocht . "Hebben jullie de winkels weer geplunderd? XD" zegt me moeder. "Ja goed he" zeg ik . (btw, Linsey is gewoon bij mij aant logeren in dees verhaal ). Dus we gaan naar boven, ik zet An Cafe op . En ga dan op me bed zitten en aan Miku denken. "was dat nou echt An Cafe?" vraagt Linsey opeens aan mij. "Ik denk het, missgien komen we morgen wel Dir en Grey tegen " (Dir en Grey is ook zo'n Japanse band ) "Oke, geil " zegt ze . Ik schiet weer in de lach. "Oja, Takuya zei dat ik morgen langs mocht komen in het hotel^^" zegt ze hyper. "Ghahaha" zeg ik. "En dat ik die leuke vriendin van mij (jou dus) ook mee mocht nemen " zeg ze er nog achter aan. "Cool " zeg ik nu net zo hyper als Linsey. Samen gaan we hyper doen en ons verheugen op morgen.




























Joepie ik ga verder, heb ik zin in heeft Linsey lekker veel te lezen als ze zich weer aanmeld .

Reacties???


Reacties:

1 2

takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 dec 2009 - 1:07:
oewhhhhhh stel je voor dat het echt gebeurd.... maaaaaarrr je verhaal is nog altijd vrslavend XD en droooog XD


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 17 sep 2009 - 19:24:
mwhahahaha omg omg omg omg ik ben egwoon verslaafd aan al jou verhalen echt niet normaal ik meen het wiewj ik ga nu snel de volgende lesen mwhahahah allemaal reactie's van MIJ.. fijn eh? DOEII DOEII <3<3


Cuppycake
Cuppycake zei op 2 aug 2009 - 11:36:
WOEEHOOEE Nicee

Sorry nu ben ik ook een beetje hyper en ik weet niet waarom

Owjaa nu weet ik het wel heel grappig maar een van mijn vriendinnen heet ook linsey en is dus ook takuya fan dus toevallig en dan kan je wel raden van wie ik fan ben

Nou ik praat weer te veel dus zeg ik maar SUPER GESCHREVEN

xX Cuppycake


PanterPrint
PanterPrint zei op 27 juli 2009 - 20:14:
Alweer Super!!


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 27 juli 2009 - 15:36:
MUAHAHAHA KGA HEM NOG IS LESE XD muahahaha xd cooooooowl eh? XD